Nadácia Detského kardiocentra pripravila kampaň na 2 % v štýle filmu Statočné srdce. Za kreatívou kampane stojí reklamná agentúra daren&curtis a výsledkom je remake známeho amerického filmu Statočné srdce spred 20 rokov. Jeho hlavnými hrdinami sú v kampani deti, ktoré bojujú proti kardiologickým ochoreniam.
Realizačnou agentúrou pri tvorbe TV a rádio spotu bola firma Protos Productions. Celodenné natáčanie TV spotu sa uskutočnilo na hrade Červený kameň. Hlas na voiceover kampane prepožičal herec Dušan Jamrich. Na tvorbe kľúčového vizuálu pre printové médiá, online a samotný microsajt kampane sa podieľala renomovaná fotografka Jana Keketi.
„Pri príprave novej kampane zabojovali úplne všetci zainteresovaní. Veríme, že naša snaha pomôcť tým malým bojovníkom, pacientom Detského kardiocentra, bude mať pozitívny výsledok. Ďakujeme reklamnej agentúre daren&curtis, realizačnej agentúre Protos Productions, štúdiu Bajko, Dušanovi Jamrichovi a fotografke Janke Keketi. Bez nich by nová kampaň neexistovala,“ hovorí správkyňa Nadácie Detského kardiocentra Mária Kadlečíková.
Vizitka kampane Nadácie Detského kardiocentra:
Reklamná agentúra: daren&curtis
Réžia: Juraj Štepka
Kamera: Juraj Štepka, Jakub Gulyas
Copywriter: Tony Gaal
Account Manager: Natália Mikušová
Art Director: Alexander Korosfoy
Creative Diretctor: Michal Salva
Produkcia: Protos Productions
Postprodukcia: EKRAN
Zvukový mix: Vladimír Bajnoci
Fotografia: Jana Keketi
Kostýmy: Nina Joklová
Makeup artist: Zuzana Paulini

