LPR
StoryEditor

Liga proti rakovine má kampaň za 2%

07.03.2017, 11:49
Autor:
ebeb
Tento rok ju prvýkrát zastrešuje agentúra DADS advertising.

Hlavným hrdinom kampaňe s názvom "2 % dokážu veľa" je samotné logo Ligy proti rakovine, ktoré vo videu ožíva a rozpráva príbeh o tom, čo všetko to veľa znamená.

Zámer použiť logo ako hlavného hrdinu pritom nie je náhodné. 2 % sú témou pre mnohé neziskové organizácie a nadácie, ktoré v marci masívne komunikujú. Potreba jednoznačne identifikovať značku a odlíšiť sa bola preto prirodzená.

Cieľom tohtoročnej kampane je povedať, resp. ukázať ľuďom, že ich 2 % z daní, i keď sú len dve, majú veľkú moc a Liga proti rakovine vďaka nim dokáže pomôcť mnohým.

Kampaň zastrešilo postprodukčné štúdio Framehouse a zvukové štúdio Surosound.

Súčasťou kampane je okrem tv spotu, online komunikácia, komunikácia na sociálnych sieťach, OOH a rádio spot. 

Vizitka kampane:

Klient: Liga proti rakovine

Produkt: 2% z daní

Agentúra: DADS advertising

Creative director: Boris Prexta

Account director: Lucia Lörinczová

Art director: Peter Gašparík

Copywriter: Ida Bírová

Médiá: TV, rozhlas, print, OOH, online

Timing kampane: 1.3. - 31.3. 2017

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 08:07