Hlavným hrdinom kampaňe s názvom "2 % dokážu veľa" je samotné logo Ligy proti rakovine, ktoré vo videu ožíva a rozpráva príbeh o tom, čo všetko to veľa znamená.
Zámer použiť logo ako hlavného hrdinu pritom nie je náhodné. 2 % sú témou pre mnohé neziskové organizácie a nadácie, ktoré v marci masívne komunikujú. Potreba jednoznačne identifikovať značku a odlíšiť sa bola preto prirodzená.
Cieľom tohtoročnej kampane je povedať, resp. ukázať ľuďom, že ich 2 % z daní, i keď sú len dve, majú veľkú moc a Liga proti rakovine vďaka nim dokáže pomôcť mnohým.
Kampaň zastrešilo postprodukčné štúdio Framehouse a zvukové štúdio Surosound.
Súčasťou kampane je okrem tv spotu, online komunikácia, komunikácia na sociálnych sieťach, OOH a rádio spot.
Vizitka kampane:
Klient: Liga proti rakovine
Produkt: 2% z daní
Agentúra: DADS advertising
Creative director: Boris Prexta
Account director: Lucia Lörinczová
Art director: Peter Gašparík
Copywriter: Ida Bírová
Médiá: TV, rozhlas, print, OOH, online
Timing kampane: 1.3. - 31.3. 2017

