youtube.com
StoryEditor

Developerský projekt postavil propagáciu na krátkom filme

22.03.2017, 09:02
Autor:
ebeb
Kolísky sa prezentujú ako sloboda bývania.

Po Novom háji, Wallenrode, Čerešniach, Sokolskej a Mamapapa pracuje 2create pre ITB už aj na komunikácii projektu Kolísky.

Hlavnou myšlienkou kampane je sloboda bývania. Súčasťou komunikácie je aj krátky film o projekte a filozofii developera, čím chceli v 2create viac priblížiť prístup developera pri vytváraní bývania. V minulosti agentúra spolupracovala pri tvorbe spotov a videí s viacerými režisérmi ako Juraj Štepka, Jaro Ridzoň, Ondrej Štelbaský či Jaro Vaľko. Tentokrát si vybrali dvojicu Boris Šmotlák aAnna Smoroňová, ktorá mala na starosti kameru.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. október 2022 03:24