Koncom roka 2016 sa na slovenskom IT trhu uskutočnila fúzia značiek Webglobe a Yegon, ktoré sa zaoberajú hostingom, servermi a cloudovými riešeniami. Vznikla tak spoločná značka Webglobe – Yegon. Zmenu potrebovali odkomunikovať a zobrali si na to agentúru Core4/tell it online.
Zastrešujúci slogan znie Ani neviete, že nás máte. A z neho vychádza aj myšlienka, že v spote neuvidíte žiadne tváre. "Chceme komunikovať kvalitu našich služieb a preto nás oslovila vtipná idea postavená na insighte, že keď niečo funguje bez problémov, naši klienti s nami ani nepotrebujú prísť do kontaktu,“ vysvetľuje Igor Strečko, CEO z Webglobe-Yegon.
Core4 pripravili kampaň postavenú na online videu, sérii printov, PPC kampani a FB podpore.
„Do kampane sme obsadili aj Igora Strečka, ale ako ste už iste postrehli, nie je ho vidieť,“ dodáva Andrej Csino z C4.