StoryEditor

Aupark prichádza s novým konceptom. Postavy v reklame sú neprirodzené

31.03.2017, 14:56
Autor:
ebeb
Z centra chce spraviť nečakané zážitky.

Aupark sa od apríla zmení. Po celkovom redizajne a rekonštrukcii budovy prichádza aj novým marketingovým plánom. Cieľom je upútať zákazníkov a vyvolať v nich zvedavosť. A takým má byť nákupné centrum po novom - prekvapenia na každom rohu. 

Koncept nesie názov Unexpected Shopping a vystihuju ho aj prvé vizuály, ktoré najnovšiu kampaň sprevádzajú. Na vizuáloch vidieť ženy, ktoré sú ale v neprirodzených polohách, napríklad extrémne vysoké mladé dievča, či žena odetá do jutového vreca či žena, ktorá nesprávne použila rúž na pery. 

Seesame

Seesame

Seesame

Nová komunikačná línia Auparku Bratislava sa prejaví na všetkých vizuálnych nosičoch, billboardoch, v tlačených materiáloch aj v online komunikácii, informuje PR agentúra Seesame, ktorá sa stará o publicitu Auparku na Slovensku.

Doteraz kreatívu pre nákupné centrum zastrešovali agentúra MUW Saatchi&Saatchi. Najnovšia kampaň je však pochádza z agentúry BETC, Aupark na kampani nespolupracoval s MUW Saatchi&Saatchi.

„Zážitok z nakupovania má byť nečakaný a prekvapivý. Vytvorili sme silnú a jedinečnú kampaň, aby sme ho mohli vyjadriť,“ prezrádza Antoine Choque, dizajnový riaditeľ agentúry BETC SHOPPER.

Má ísť o prvý krok, ktorým si chce Aupark vybudovať dôverný vzťah so zákazníkom. Unexpected Shopping má vyjadrovať jedinečnú skúsenosť a má premeniť nákupné centrum na miesto, kde stretnete prekvapenie doslova na každom rohu. Nová vizuálna identita má vzbudiť chuť nakupovať nečakaným spôsobom. 

Okázalý spôsob, akým kampaň pôsobí, je zámerný. Komunikácia stojí na dvoch princípoch: silnom vizuálnom zobrazení a frázach a sloganoch, ktoré majú prezentovať ponuku. Kampaň však komunikuje v anglickom jazykom, čo je škoda. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 20:08