V "prvoaprílovej" kampani NanoDrop účinkuje Paris Hilton, ktorá predstavuje najnovší vynález z vlastného centra pre riešenie plastového znečisťovania (Paris Hilton Institute of Plastic Pollution Solutions - Phipps). Paris v klipe opisuje, ako ju znečistenie našej planéty plastami prinútilo využiť svoj vplyv a ako so svojím tímom vedcov z centra Phipps vytvorila nový revolučný produkt.
Novinka NanoDrop je "vysoko koncentrovaná perlivá voda", ktorá hydratuje 5000 krát viacej než bežná voda. Hilton vo videu zdôrazňuje, že na udržanie zdravej úrovne pitného režimu je potrebná práve kvapka NanoDropu. Tá pritom eliminuje potrebu nosenia ťažkých plastových fliaš, ktoré znečisťujú našu planétu. Každá kvapka nového vynálezu zodpovedá objemu jedného pohára vody. Pravidelné používanie tohto produktu by každý rok mohlo ušetriť až 1500 plastových fliaš na osobu.
Nasledujúce "odhaľujúce" video vstupného žartíku, ktorý sa nachádza na oficiálnych webových stránkach NanoDropu v pokračovaní vysvetľuje, že "nepatrná" chyba v prepočtoch spôsobila isté hydratačné problémy. Pri odhaľovaní tejto irónie Hilton vysvetľuje, že SodaStream je vlastne skvelým spôsobom dosiahnutia zdravej hydratácie bez škodlivého znečisťovania prostredia plastovými fľašami a únavného ťahania ťažkých fliaš s vodou.
Za novou aprílovou marketingovou kampaňou NanoDrop stojí Spoločnosť SodaStream, ktorá si Paris Hilton vybrala ako ideálnu predstaviteľku, pretože je podnikateľkou, ktorá predstavuje nové značky. Hilton, ktorá je vraj milovníčkou Sodastreamu, uviedla: "Práca na tejto kampani sa mi veľmi páčila, pretože odovzdáva veľmi dôležitý obsah zábavným spôsobom, ktorý každého nadchne pre lepšie rozhodovanie a propaguje zdravší a udržateľnejší spôsob života." Dodala: "Som vždy otvorená novým spôsobom udržiavanie zdravia a pitného režimu, ale hoci je jasné, že každodennú spotreba istého objemu vody je dôležitá, súčasťou tohto procesu nemusí byť prenášanie plastových fliaš domov, keď máme tak skvelú alternatívu v Sodastreame."
Kampaň pripravila kreatívna agentúra Allenby Concept House a videá režíroval Ohava Flantz. Pre vytvorenie vierohodnosti v období aprílových žartíkov boli pred zverejnením videa založené webová stránka NanoDrop a facebooková stránka. Tieto platformy obsahovali informácie o fiktívnej spoločnosti a podrobnosti o produkte, ktorý má byť čoskoro predstavený. Spojitosť so značkou SodaSream ukrývali. Vymyslený produkt NanoDrop podporil aj profesor a odborník v oblasti molekulárnej elektroniky Ron Naaman z vedeckého inštitútu Weizmann Institute of Science. Ako poznamenal: "Môže sa jednať o významný pokrok v oblasti nanotechnológie."