StoryEditor

Značka ECCO mení stratégiu. Chce viac lokálnych kampaní

03.04.2017, 14:46
Autor:
ebeb
Upúšťa od globálnych adaptácií. Na Slovensku štartuje dizajnovými výkladmi, pozrite si, ako budú vyzerať.

ECCO, značka topánok, sa doteraz profilovala ako značka funkčných výrobkov, ktorá so sebou niesla povedomie cenovo náročných topánok.

To chce v týchto dňoch značka zmeniť a ukázať sa aj ako dizajnová. Na to si vybrala agentúru Creative Department, ktorá vytvorili koncept pre slovenský i český trh.

Koncept vychádza z hlavného claimu, ktorý sprevádza značku: Nasleduj dizajn, objavíš ECCO.

Creative Department

Značka sa spojila so známymi slovenskými a českými dizajnérmi, ktorí dostali za úlohu vytvoriť dizajnové objekty. Tie budú umiestnené vo výkladoch predajní. Výklady zatiaľ nie sú reálne postavené, vyzerať však budú takto:

Creative Department

​Hlavnou  myšlienkou je, že ECCO takto prinesie umenie dizajnu z galérie bližšie k ľuďom cez ich vlastné predajne. Značka sa takto objaví prvýkrát aj v televízii. Spojí sa s reláciou Nikto nie je dokonalý, ktorá po prechode z RTVS do televízie JOJ vykazuje slušné čísla sledovanosti. O sledovanosti relácie sme písali tu.

Vizitka:

Creative director: Simona Bubánová, Andrej Krátky

Strategy director: Kamil Gróf

Art director: Juraj Kusý

Copy writer: Kristína Pavlendová

Account manager: Lucia Ľuptáková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 11:09