ECCO, značka topánok, sa doteraz profilovala ako značka funkčných výrobkov, ktorá so sebou niesla povedomie cenovo náročných topánok.
To chce v týchto dňoch značka zmeniť a ukázať sa aj ako dizajnová. Na to si vybrala agentúru Creative Department, ktorá vytvorili koncept pre slovenský i český trh.
Koncept vychádza z hlavného claimu, ktorý sprevádza značku: Nasleduj dizajn, objavíš ECCO.
Značka sa spojila so známymi slovenskými a českými dizajnérmi, ktorí dostali za úlohu vytvoriť dizajnové objekty. Tie budú umiestnené vo výkladoch predajní. Výklady zatiaľ nie sú reálne postavené, vyzerať však budú takto:
Hlavnou myšlienkou je, že ECCO takto prinesie umenie dizajnu z galérie bližšie k ľuďom cez ich vlastné predajne. Značka sa takto objaví prvýkrát aj v televízii. Spojí sa s reláciou Nikto nie je dokonalý, ktorá po prechode z RTVS do televízie JOJ vykazuje slušné čísla sledovanosti. O sledovanosti relácie sme písali tu.
Vizitka:
Creative director: Simona Bubánová, Andrej Krátky
Strategy director: Kamil Gróf
Art director: Juraj Kusý
Copy writer: Kristína Pavlendová
Account manager: Lucia Ľuptáková


