Slovenské združenie výrobcov piva a sladu (SZVPS) prichádza s kampaňou zameranou na Generáciu Y (22+). Ako informovala agentúra 1stCLASS AGENCY, jej cieľom je dostať mladých dospelých aspoň na chvíľu mimo online sveta, ukázať im čaro osobných stretnutí s priateľmi.
Kampaň bude prebiehať paralelne v dvoch „svetoch“. Reálny svet zastupujú puby ako hlavný komunikačný kanál. „Prečo radíme mladým Vybeer sa von? Aby mohli napríklad zažiť dobrú zábavu, ktorú prinesú stand-up comedies Silné reči a na mieru zostavenú tour unplugged koncertov interpretov - Andreasa Imricha z Talkshow a Tomáša Slobodu z LePayaco. A to v štýlových vybeeraných puboch členských pivovarov Heineken, Topvar a Steiger, kde si v príjemnom prostredí vychutnajú kvalitné pivo,“ hovorí Katarína Remiaš, riaditeľka 1st CLASS AGENCY. „Veríme, že kampaň namotivuje mnohých k aktívnejšiemu tráveniu voľného času s priateľmi a zároveň prinesie motiváciu aj pre puby, ako iniciatívne osloviť mladú generáciu a nových zákazníkov.“
Druhá časť kampane prebieha v online svete. „Nespochybňujeme úlohu online prostredia, v ktorom sa mladí pohybujú. Chceme však poukázať na fakt, že človek je tvor spoločenský, a preto je prirodzené, keď sa ľudia stretávajú osobne, a nie socializujú na sociálnych sieťach,“ dodáva Katarína Remiaš.
Kampaň bude prebiehať počas celého apríla v puboch a je podporená komunikáciou v online prostredí.
„Kampaň Vybeer sa von má sprostredkovať Generácii Y (rok narodenia 1980 – 1995) význam spojenia „ísť na pivo“ s kamarátmi. Chceme, aby táto generácia mladých a dospelých ľudí pochopila čaro a dôležitosť osobných stretnutí s priateľmi po práci či vo voľnom čase,“ predstavuje kampaň Jana Shepperd, prezidentka Slovenského združenia výrobcov piva a sladu a dodáva: „Vybrať sa s priateľmi na pivo, porozprávať si zážitky, posťažovať alebo zasmiať sa, patrí rozhodne k príjemným a dôležitým chvíľam v našich životoch. Zároveň však stále kladieme dôraz na zodpovednú konzumáciu alkoholických nápojov.“
Vizitka kampane:
Názov kampane: VyBEER sa von
Klient: Slovenské združenie výrobcov piva a sladu
Agentúra: 1stCLASS AGENCY s kreatívnou podporou agentúry PURO CREATIVE
Timing kampane: marec - apríl 2017
Využité nástroje – najmä PR nástroje: online PR – web a sociálne siete, media relations, trendsetters, eventy v puboch, POSM v puboch