Ako informovala spoločnosť Intersnack Slovensko, kampaň „To si zamiluješ” je v prvej etape postavená hlavne na televíznych spotoch s Jiřím Mádlom a Kristínou Svarinskou.
Cieľom kampane je vyjadriť základné hodnoty značky a zároveň naznačiť, kde sú spojnice medzi značkou Slovakia a slovenskou kultúrou. A tak sa zaľúbená Kristína posadila na červený traktor a vysvetľovala Jirkovi, čo má na Slovensku rada - pospolitosť, krásnu krajinu, zábavu a samozrejme lásku.
„Príbeh československého páru v podaní známych hercov je veľmi dobrý v komunikácii práve spomínaných tradičných hodnôt a ich vzájomného pochopenia. Mladý herecký pár zároveň funguje naprieč generáciami a odstraňuje tak bariéry medzi mladšími a staršími spotrebiteľmi,“ vyjadrili sa zástupcovia spoločnosti Intersnack Slovensko.
Na kreatívnom koncepte i na celej idei kampane pracovala agentúra AdHackers a po produkčnej stránke ju zastrešila Toaster Pictures. Kampaň je nasadená v televízii a online. Súčasťou novej kampane bude i spot prezentujúci novinku Slovakia Kotlíkové.