Intersnack Slovakia
StoryEditor

Slovakia Chips v kampani „To si zamiluješ!“ nasadila Kristínu Svarinskú a Jiřího Mádla

04.04.2017, 12:28
Autor:
rmrm
Cieľom kampane je vyjadriť základné hodnoty značky a zároveň naznačiť, kde sú spojnice medzi značkou Slovakia a slovenskou kultúrou.

Ako informovala spoločnosť Intersnack Slovensko, kampaň „To si zamiluješ” je v prvej etape postavená hlavne na televíznych spotoch s Jiřím Mádlom a Kristínou Svarinskou.

Cieľom kampane je vyjadriť základné hodnoty značky a zároveň naznačiť, kde sú spojnice medzi značkou Slovakia a slovenskou kultúrou. A tak sa zaľúbená Kristína posadila na červený traktor a vysvetľovala Jirkovi, čo má na Slovensku rada - pospolitosť, krásnu krajinu, zábavu a samozrejme lásku. 

„Príbeh československého páru v podaní známych hercov je veľmi dobrý v komunikácii práve spomínaných tradičných hodnôt a ich vzájomného pochopenia. Mladý herecký pár zároveň funguje naprieč generáciami a odstraňuje tak bariéry medzi mladšími a staršími spotrebiteľmi,“ vyjadrili sa zástupcovia spoločnosti Intersnack Slovensko.  

Na kreatívnom koncepte i na celej idei kampane pracovala agentúra AdHackers a po produkčnej stránke ju zastrešila Toaster Pictures. Kampaň je nasadená v televízii a online. Súčasťou novej kampane bude i spot prezentujúci novinku Slovakia Kotlíkové.

01 - Modified: 2017-10-25 16:21:35 - Feat.: - Title: Kampaň "To si zamiluješ!" od Slovakia Chips pokračuje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. december 2024 18:05