ADC Creative Awards
StoryEditor

Udeľovanie cien za reklamu ovládla agentúra Kaspen / Jung von Matt

08.04.2017, 15:13
Autor:
ČTKČTK
Na ADC Creative Awards premenila 17 z 22 nominácií.

Tohtoročné udeľovanie cien za reklamu ADC Creative Awards, rovnako ako vlani, ovládla agentúra Kaspen / Jung von Matt. Premenila 17 nominácií z 22, z toho deväť pre Budějovický Budvar a štyri pre Rémy Cointreau Czech Republic. Cena Grand Prix nebola tento rok udelená.

Klientom roka sa stala spoločnosť Škoda Auto. Jej kampane zo série KodiaQ realizované agentúrou Fallon Prague pozbierali päť ocenení. Ďalšie zlaté ocenenie získala Škoda Auto v kategórii Branded content za kampaň Bike Unfriendly Mumbai Mess od agentúry Mustard.

Cenu Zlatý ohníček za osobny kreatívny prínos v českej reklamnej tvorbe si prevzal Petr Vlasák z agentúry Comtech Can.

"Hoci sme mali tento rok porotu viac medzinárodnú než vlani, urodilo sa viac cien. To môže znamenať, že bola porota príliš štedrá, alebo že sa úroveň prihlásených prác neustále zlepšuje. Verím, že je to tá druhá možnosť," uviedol predseda Art Directors Club Radouane Hadj Moussa.

Premiéru mala súťaž Young Directors 2017, ktorú vyhlásil usporiadateľ Art Directors Club Česká republika v spolupráci s Asociáciou producentov v audiovízii. Prvé zlato získal Pavel Soukup za spracovanie témy "Vnútornú krásu vám žiadna masť nedodá".

Súťaž ADC Creative Awards nahradila predchádzajúceho Luskáčika.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 23:47