archív
StoryEditor

DIGI predstavila nový spot. Hlási príchod Ligy majstrov

20.09.2021, 00:49
Autor:
redred
Tvárou kampane je opäť Daniel Heriban.

DIGI komunikuje koncept najlepšieho svetového futbalu už niekoľko rokov. S novou kampaňou prichádza aj na jeseň. Hlavnou postavou kampane je obľúbený herec Dano Heriban, ktorý sa pred rokom stal hlavnou tvárou značky. Reklama vznikla v agentúre Istropolitana Ogilvy.

Na jeseň do bohatej športovej ponuky pridalo DIGI aj žiadané prémiové zápasy Ligy majstrov UEFA, ktoré sú vysielané na troch nových programoch: Premier Sport 2, Nova Sport 3 a 4. DIGI divákom na obrazovky prináša až 14 športových programov. Športoví fanúšikovia si tak pod jednou strechou nájdu až päticu špičkových futbalových súťaží: UEFA Liga majstrov, Premier League, La Liga, Serie A, ako aj Bundesliga.

To je dôvod, aby DIGI svojim priaznivcom pripomenulo ponuku svojich športových staníc, vrátane Ligy majstrov.

V reklame je vykreslená situácia, kedy Dano čaká na doručenie Set-top boxu od DIGI, aby mohol sledovať napínavé zápasy Ligy majstrov. V spote sa objavila aj ženská postava, ktorá poukazuje, že futbal má fanúšikov nielen medzi mužským publikom. Video spot je z dielne Protos Productions a kreatívnu ideu vytvorila agentúra Istropolitana Ogilvy.


Futbalový spot je nasadený v televíziách, online prostredí a započuť ho môžete aj v rádiách počas jesene.

Vizitka kampane:
Klient: DIGI SLOVAKIA, Michal Mažár, Peter Schuchmann, Diana Vranová, Peter Berg
Názov kampane: Liga majstrov prichádza na DIGI
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Produkcia: Protos Productions
Herci: Daniel Heriban, Michal Horňák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 08:32