youtube.com
StoryEditor

Volkswagen si chce získať mladých. Spustil Youtube kanál

26.04.2017, 14:35
Autor:
ebeb
Automobilka si najala ambasádora, videami chce hlavne zabávať. Vonku je prvý diel.

Nechceme ťa nudiť otrepanými zábermi, ako si nastaviť spätné zrkadlá, ale ukážeme ti možnosti, ktorými posunieš jazdu na novú úroveň,“ takto predstavil Volkswagen svoj najnovší Youtube kanál.

Ide o ďalší prípad, kedy značka chce osloviť mladšiu cieľovú skupinu, hoci nie je úplne jej hlavnou. Vybrala si na to Youtube, ambasádora z ľudu a pripravené má vtipné videá.

Ambasádora hľadali mesiac, kastingu sa mohol zúčastniť takmer hocikto, podmienkou bolo, aby bol odvážny pohotový a zvedavý. Nápad je čisto lokálnou aktivitou, ktorú vytvorilo marketingové oddelenie Volkswagenu spolu s agentúrou MullenLowe GGK, celý projekt sa volá Volkswagen TV.

Prečo sa rozhodli pre televíziu? „Chceme začať komunikovať s mladšou cieľovou skupinou, u ktorej by sme s klasikou ďaleko nezašli. Sú to väčšinou ešte len budúci zákazníci, ale sú vo veku, kedy sa buduje vzťah k značke, preto sa s nimi chceme rozprávať už teraz,“ hovoria pre Stratégie zástupcovia Volkswagenu.  

Obsah  na svoj najnovšom Youtube kanáli chcú orientovať najmä na vychytávky zo sveta značky, ktoré doteraz nedostali priestor. Rozhodne však nemá ísť o nudné videá. Napríklad plánujú presťahovať byt v modeli Volkswagen up! alebo absolvovať festival ubytovaní v Golfe a podobne. Toľko nám prezradili tvorcovia konceptu.

Od včera (25.4.2017) je vonku prvé pilotné video, v ktorom Volkswagen prestavuje svojho ambasádora. Je ním, ako ho sami nazývajú, bláznivý Ondro Antálek.

Kampaň k projektu bude prebiehať v online cez rôzne formáty (PR, social media, search) a v spolupráci so stanicou Europa 2 aj v rádiu.

Doteraz na oficiálnom Youtube kanáli VW Slovensko existovala platforma zameraná na testy/prezentácie modelov Volkswagen, ktorá slúžila ako poradca v prípade, že zákazník mal model značky VW vo výbere pred kúpou auta. Tento koncept ostáva, Volkswagen TV je nadstavba. Automobilku môžeme dobre poznať aj zo známeho video s motívom Ľudovíta Štúra – Ľudové vozidlá.

Volkswagen sa tak zaradil medzi ďalšie značky, ktoré svoj obsah šíria prostredníctvom Youtube a rozhodne ide o rastúci trend (aj) na Slovensku.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2024 04:55