StoryEditor

Prvá stavebná sporiteľňa oblepila chodby vysokých škôl. Kampaň je z papiera

02.05.2017, 10:11
Autor:
ebeb
Chce si získať mladých.

Prvá stavebná sporiteľňa sa pridala k značkám, ktoré si chcú podchytiť mladú cieľovú skupinu, hoci momentálne nie je ich zákazníkom. Zamerala sa na študentov a pripravila pre nich kampaň. 

Na chodbách bratislavských vysokých škôl rozvesila imidžové vizuály, na ktorých výrobu použili to, čo majú študenti zvyčajne pri sebe - papier. "Zdôraznili sme tak prechod od snívania k realite, pretože vďaka Prvej stavebnej sporiteľni môžu študenti svoje predstavy naplniť," hovorí o insighte Katarína Adamkovičm managing director v agentúre Respect APP, ktorá stojí za kampaňou a ktorá sa dlhodobo niekoľko rokov stará o značku PSS. Tú môžeme poznať najmä z reklám s lišiakom. 

V najnovšej kampani sa prihovárajú cez typické poučky a vedomosti, ktoré získavajú študenti na vysokých školách. Zároveň ich prepájajú s tým, s čím súvisia produkty PSS. Napríklad, ak poster uvádza Archimedov zákon, ukončený je tým, že by sme ho mali testovať vo vlastnej vani.

Facebook Respect APP

Facebook Respect APP

Facebook Respect APP

​Zástupcovia PSS prezradili, že ich dlhodobý cieľ je oslovovať mladých s ponukou, najmä s úvermi na bývanie. A PSS majú začať vnímať ako niekoho, kto im pomôže s financovaním. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. november 2025 20:09