Združenie slovenských top marketingových zadávateľov Ľudia z marketingu, o. z. v máji organizuje prvé „Príbehy z marketingu“. Prečo úspešné digitálne značky investujú peniaze do offlinu a otvárajú kamenné predajne? A to všetko v čase, keď sledujeme filmy cez internet, miesto listov píšeme e-maily, lajkujeme, sharujeme, chatujeme a čoraz viac nakupujeme online. Na tému „Online to Offline“ budú rozprávať: Michal Meško, CEO Martinus.sk, Zora Roth, marketing manager ZOOT, Martin Horváth, senior manažér digitálnych služieb Slovak Telekom a Jaroslav Kiska, predseda predstavenstva Consumer Finance Holding.
Poslaním novovzniknutého Občienskeho združenia Ľudia z marketingu je vytvoriť otvorenú komunitu expertov s cieľom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inspirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov. Aktuálne sa jeho členská základňa rozrástla o ďalšich členov.
Členovia Občianskeho združenia Ľudia z marketingu:
Branislav Brzula
Milada Halová (zakladajúci člen a člen prezídia)
Peter Holík
Adam Horecký
Martin Horváth
Martina Hrivnáková (člen prezídia)
Dáša Juríková (zakladajúci člen a prezident OZ)
Marek Kopča (zakladajúci člen a člen prezídia)
Miloš Lalka (Predseda dozorného výboru)
Juraj Mičko
Marek Mikle
Anton Molnár
Petra Novotná
Róbert Slovák (zakladajúci člen)
Igor Tóth (zakladajúci člen a člen prezídia)