Tesne pred majstrovstvami sveta v hokeji spustila stávková spoločnosť Niké novú kampaň. Jej tvárou je Ladislav Borbély, populárny a kontroverzný spolukomentátor televíznych futbalových prenosov.
"Zámerom je dlhodobá spolupráca," povedal pre Stratégie Slavomír Skalický, marketingový riaditeľ spoločnosti Niké. "V osobnosti Laca Borbélyho nachádza tradičný športový tipér rešpektovaného športového experta. Mladú generáciu tipérov zase môže zabávať schopnosť Laca Borbélyho postaviť sa k akejkoľvek téme výlučne odborne," dodal.
"Návrh na spojenie práve s Ladislavom Borbélym prišiel od agentúry Istropolitana Ogilvy. Presvedčili aj majiteľov Niké, že koncept dokáže aktivovať mladú generáciu a zatraktívniť značku Niké v online svete. Cieľom kampane je zatraktívniť značku Niké pre mladých a začať komunikovať v online priestore inak, zábavnejšie. O tom je aj samotné tipovanie, prináša k sledovaniu športu ďalší rozmer zážitku a zábavy." upresnil Skalický.
Kampaň bude prebiehať v televízii vo forme spotov, sponzorských odkazov a injektáže. Príbeh bude rozvíjanú v online priestore cez ďalšie videá a zábavný content. Na kreatívnom koncepte a realizácii kampane pracovala Istropolitana Ogilvy.
„V agentúre Istropolitana Ogilvy je hneď niekoľko fanúšikov športu a zároveň štylistiky Ladislava Borbélyho. Takže nápad spojiť jeho so značkou Niké vznikol práve tu. A tu tiež s veľkou radosťou vznikajú všetky „borbélyovské“ vetičky do rôznych onlineových aj offlinových médií použitých v kampani. Tie, ktoré pán Borbély v spote a videách vyslovuje, si navyše sám upravuje, takže sa stáva ďalším copywriterom kampane. Produkčne sa na spotoch podieľa Hitchhiker Films a osobitne treba spomenúť režiséra Tomáša Zavarského, ktorý prišiel s ideou umiestniť Borbélyho sofistikovaný monológ do šatne plnej nesofistikovaných futbalistov,“ povedal Peter Darovec, Creative Director Istropolitana Ogilvy.
Insightom kampane je rozmýšľanie o športe. „Stávkovanie v Niké je vlastne rozmýšľanie o športe. A kto rozmýšľa o športe najviac? Borbély. Stávkovanie v Niké je tiež zábava spojená so športom. A kto je najzábavnejšia figúra slovenského športu? Borbély. Zistili sme, že funguje na všetkých – mladých, starých, internetových aj televíznych. Akurát na každého inak,“ dodal Peter Darovec.
Vizitka kampane:
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient: Niké spol. s r.o.
Kreative director: Peter Darovec , Branislav Bezák
Art director: Miroslav Stacho
Strategy director: Veronika Romsauerová
Copywriter: Branislav Bezák , Peter Darovec, Ladislav Borbély
Account manager: Tomáš Tomášek
Réžia: Tomáš Závarský


