Spoločnosť PPG Deco Slovakia uvádza na trh inovovaný produkt Primalex Polar, ktorý podporuje novou kampaňou.
„Predstavenie novej receptúry a nového vizuálu interiérového náteru Primalex Polar sme sa rozhodli podporiť výraznejšou mediálnou kampaňou,“ vysvetľuje Lucia Dulačková, Junior Brand Manager značky Primalex a dodáva, že táto zmena je popri vstúpeniu značky Primalex do segmentu sprejov ďalšou najvýznamnejšou produktovou udalosťou tohto roka.
Hlavný message spotu ako aj celej kampane znie: „S novým Primalexom Polar rozjasníte aj váš interiér”. Katarína Kaššová, Account Manager agentúry Zaraguza dodáva: „V televíznom spote ukazujeme, ako si premaľovať byt v pár jednoduchých krokoch. Pomohli sme si pri tom kamerovými trikmi, ktoré celý spot odľahčili a urobili ho vizuálne zaujímavejším.”
V hlavnej úlohe sa predstaví dvojica slovenských hercov, ktorí v 20-sekundovom spote ukážu, ako ide s novým Primalexom Polar maľovanie od ruky.
Nový spot sa objaví na obrazovkách TV Markíza, Doma a DajTo 22. mája 2017. Televíznu kampaň sprevádza kampaň na YouTube, Googli a Facebooku, a tiež na portáloch a v tlačených vydaniach magazínov Môj Dom a Urob Si Sám. Rovnako je nasadená POS kampaň.
Nový Primalex Polar dostal okrem novej receptúry tiež nový dizajn balenia, o ktorý sa postarala ďalšia slovenská spoločnosť - Salamon Design.
Vizitka kampane:
Creative director: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Copywriter: Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazán
Strategy director: Juraj Pobjecký
Account manager: Katarína Kaššová, Marek Kabát
Režisér: Peter Ehrenberger
Produkcia: Fantomas Production