Facebook Lidl
StoryEditor

Lidl gratuluje Kauflandu. Upozorňuje tak na svoj úspech

12.05.2017, 11:15
Autor:
rmrm
Témou sú ocenenia v súťaži o najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu.

Na nedávnom Slovak Retail Summite 2017 boli vyhlásené ocenenia MasterCard Obchodník roka a Múza Merkura. Cieľom tejto súťaže je oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku.

Práve v rámci tejto súťaže získal Kaufland Slovenská republika druhé miesto v kategórii CSR za projekt Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka. Kaufland k oceneniu pripravil inzerát a reakcia Lidlu na seba nenechala dlho čakať. V danej kategórii totiž vyhral práve Lidl, ktorého porota ocenila ako zodpovednú spoločnosť za celkový prístup k CSR.

Lidl na svojom Facebooku zagratuloval Kauflandu k peknému druhému miestu a pridal svoje ocenenie. ​„Týmto príspevkom sme chceli pogratulovať Kauflandu k peknému druhému miestu v hodnotení CSR projektov a tiež našim zákazníkom ešte raz odkomunikovať naše prvé miesto v historicky prvom ročníku kategórie. Oblasť spoločenskej zodpovednosti je pre nás totiž kľúčová a nezostávame iba pri slovách - v roku 2016 sme vďaka našim zákazníkom realizovali projekty v hodnote viac ako 2 milióny eur,“ vysvetľuje Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl SR.

Lidl na Retail Summite získal celkovo 7 ocenení a svoj úspech komunikoval vo vlastných médiách, na sociálnych sieťach a prostredníctvom tlačovej správy.

Kaufland sa pridal tiež a na svojom Facebooku odpovedal: "Ďakujeme a tiež gratulujeme. Ako spoločnosť si uvedomujeme svoj diel zodpovednosti, preto je spoločenská zodpovednosť prirodzenou a neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej práce."

Kaufland cenu získal za leták s názvom "Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka", v ktorom komunikovali produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie.

01 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 04 - Modified: 2025-08-22 10:25:01 - Feat.: - Title: Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park 05 - Modified: 2025-07-10 11:35:27 - Feat.: - Title: Lupiči z Kauflandu sú späť. A opäť majú geniálny plán
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 21:12