Facebook Lidl
StoryEditor

Lidl gratuluje Kauflandu. Upozorňuje tak na svoj úspech

12.05.2017, 11:15
Autor:
rmrm
Témou sú ocenenia v súťaži o najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu.

Na nedávnom Slovak Retail Summite 2017 boli vyhlásené ocenenia MasterCard Obchodník roka a Múza Merkura. Cieľom tejto súťaže je oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku.

Práve v rámci tejto súťaže získal Kaufland Slovenská republika druhé miesto v kategórii CSR za projekt Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka. Kaufland k oceneniu pripravil inzerát a reakcia Lidlu na seba nenechala dlho čakať. V danej kategórii totiž vyhral práve Lidl, ktorého porota ocenila ako zodpovednú spoločnosť za celkový prístup k CSR.

Lidl na svojom Facebooku zagratuloval Kauflandu k peknému druhému miestu a pridal svoje ocenenie. ​„Týmto príspevkom sme chceli pogratulovať Kauflandu k peknému druhému miestu v hodnotení CSR projektov a tiež našim zákazníkom ešte raz odkomunikovať naše prvé miesto v historicky prvom ročníku kategórie. Oblasť spoločenskej zodpovednosti je pre nás totiž kľúčová a nezostávame iba pri slovách - v roku 2016 sme vďaka našim zákazníkom realizovali projekty v hodnote viac ako 2 milióny eur,“ vysvetľuje Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl SR.

Lidl na Retail Summite získal celkovo 7 ocenení a svoj úspech komunikoval vo vlastných médiách, na sociálnych sieťach a prostredníctvom tlačovej správy.

Kaufland sa pridal tiež a na svojom Facebooku odpovedal: "Ďakujeme a tiež gratulujeme. Ako spoločnosť si uvedomujeme svoj diel zodpovednosti, preto je spoločenská zodpovednosť prirodzenou a neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej práce."

Kaufland cenu získal za leták s názvom "Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka", v ktorom komunikovali produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie.

01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne 02 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu 03 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 06:27