Nadácia Slovenskej sporiteľne
StoryEditor

Nadácia Slovenskej sporiteľne vyzýva na pomoc všetkým mamám bez rozdielu

09.05.2022, 17:13
Autor:
redred
V novej kampani prináša nadácia, na pozadí aktuálnej situácie na Ukrajine, hrdinský príbeh matky, ktorá sa napriek náročným podmienkam dokáže s láskou postarať o svoje dieťa.

Nadácia Slovenskej sporiteľne venuje svoj mediálny priestor téme pomoci mamám a nasadila televízny spot, ktorým chce poďakovať a vyzdvihnúť ich každodenné hrdinstvá. Nadácia súčasne prerozdelí sumu 20-tisíc eur medzi päť neziskových organizácii, ktoré rôznymi spôsobmi pomáhajú mamám v núdzi. Podporí občianske združenia Jeden rodič, Návrat, Cesta von, Dobrý Anjel a MyMamy. Tiež prostredníctvom kampane inšpiruje aj ľudí, aby podporili vybranú organizáciu ľubovoľným príspevkom.

„Sme presvedčení, že v dnešnej neľahkej dobe je dôležité pripomenúť si dôležitú úlohu, ktorú mamy plnia v životoch detí a celej spoločnosti. Rozhodli sme sa im preto poďakovať a poukázať na to, aké prekážky musia neraz prekonať vo svojom najnáročnejšom životnom povolaní. Naše ďakujem a podpora patrí všetkým mamám bez rozdielu: slovenským, rómskym, ukrajinským, ale aj náhradným, mamám samoživiteľkám, mamám, ktoré sa stali obeťami domáceho násilia, či mamám, ktoré bojujú so závažným ochorením – svojím alebo svojho dieťaťa, teda úplne všetkým,“ vysvetľuje Barbara Henterová z Nadácie Slovenskej sporiteľne.

„Nadačnou kampaňou sa snažíme vyzvať k pomoci všetkým mamám bez rozdielu. Láska a pomoc sú silou, ktorá dokáže meniť budúcnosť konkrétnych jednotlivcov a  rodín.  Som nesmierne hrdá, že sa nám podarilo vďaka všetkým tvorcom priniesť práve v tomto čase do verejného priestoru dôležitý odkaz, ktorý sa snaží o scitlivenie spoločnosti a inšpiráciu k spolupatričnosti,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne.

Kredity kampane:

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívna agentúra: Zaraguza

Creative Directors: Milan Malý, Ondrej Kořínek

Strategist: Pavol Minár

Art Director: Milan Malý

Copywriter: Ondrej Kořínek

Account Manager: Barbora Javorová

Account Director: Marek Kabát

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Paulína Mačáková

Fotograf: Šymon Kliman

Mediálna agentúra: Wavemaker

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 03:15