TRIAD, Novartis
StoryEditor

Fyzická príťažlivosť a srdcové zlyhávanie? Posolstvo spotu od TRIAD-u pre Novartis berte s nadhľadom

01.06.2022, 09:28
Autor:
redred

Srdcové zlyhávanie je v skutočnosti vážny problém. To je cieľom odkazu aktuálnej kampane.

O srdcových chorobách a ich prevencii sa hovorí menej, než by bolo potrebné. A to aj napriek tomu, že nimi trpí na Slovensku až stotisíc pacientov. Rovnako neodškriepiteľnou informáciou je, že ľudia nedávajú pozor, ak im fakty jednoducho prednášate a sucho ich poučujete. Na základe týchto dvoch faktov vznikla nová kampaň od TRIAD Advertising pre klienta Novartis, ktorej úlohou bolo upozorniť práve na problém srdcového zlyhávania.

Kampaň Novartis – Srdcové zlyhávanie je postavená na odľahčení situácie zámenou. Pomocou paralely fyzickej príťažlivosti a jej prejavov nenásilne servíruje dôležité informácie o srdcovom zlyhávaní staršej i mladšej generácii. Práve nadhľad je kľúčom, vďaka ktorému je identifikácia prejavov srdcového zlyhávania jednoducho prijateľná a zapamätateľná.

„Pri vytváraní kampane sme zvolili netradičný prístup s cieľom poukázať na to, že aj ľudia „v rokoch“ si môžu naplno užívať život so všetkými radosťami, ktoré k nemu patria. Zaujať staršiu cieľovú skupinu v digitálnom priestore je možno náročnejšie, avšak vďaka chytľavému spotu to nie je nemožné. Cieľom kampane bolo touto formou zaujať aj mladšiu cieľovú skupinu, ktorá sa o blízkych so srdcovým zlyhávaním často stará. Šírenie osvety o prevencii srdcového zlyhávania a včasné rozpoznávanie symptómov je jednou z priorít spoločnosti,“ hovorí Richard Vukovič, Brand Manager zo spoločnosti Novartis.

Úsmevný online spot dopĺňa obľúbený influencer Fero Joke. Táto časť spolupráce sa odprezentuje v priebehu júna.

„Hlavným cieľom kampane, ktorá šíri povedomie o srdcovom zlyhávaní, bolo upozorniť na jeho symptómy u staršej cieľovej skupiny. My sme našli jednoduchú paralelu medzi symptómami srdcového zlyhávania a zamilovanosťou. Preto sme v kampani využili prekvapivého lámača sŕdc, ktorý spustil u našich dvoch predstaviteliek cieľovej skupiny všetky tieto príznaky a na konci spotu vyzýva na dôležitú prevenciu. Náš lámač sŕdc teda srdiečka tentokrát zachraňoval,“ uzatvára Adam Baška, Copywriter a Creative Director agentúry.

Vizitka kampane:

Klient: Novartis - Michaela Mertenová, Richard Vukovič

Chief Creative&Strategy Officer: Martin Woska

Creative Director: Adam Baška

Copywriter: Adam Baška, Vlado Kurek

Stratég: Michaela Martonová

Media Planner: Ján Papáč

Head of Art: Peter Baslík

Artdirector: Peter Baslík, Adam Majko, Tomáš Pospíchal

Fotograf: Tomáš Pospíchal

Account: Katarína Puškarová

Produkcia: Playground13

Executive Producer: Ďuro Darida

Director: Tomáš Řehořek

Kamera: Marek Moučka

Postprodukcia: Šimon Fortuna

01 - Modified: 2025-12-02 06:00:00 - Feat.: - Title: Novartis v emotívnej kampani pozýva ženy na mamografický skríning 02 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 03 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD 04 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu 05 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 07:22