StoryEditor

Analýza: Tieto zásady odporúča Unicef pri tvorbe motivačných spotov

07.06.2022, 07:41

Unicef v spolupráci so SAMO Europe skúmal reakcie respondentov na rozdielne typy spotov. Pozrite si výsledky.

Vzbudiť záujem o pomoc vo svete je pomerne zložité. Počas pandémie sa online priestor preplnil množstvom informácií zo všetkých oblastí, nakoľko veľká časť reklamnej komunikácie sa „presťahovala do online priestoru“ a nájsť publikum, je oveľa zložitejšie. V tejto súvislosti realizovala Slovenská nadácia pre UNICEF realizovala, v spolupráci so spoločnosťou SAMO Europe štúdiu s využitím nových inovačných technológii z oblasti neuromarketingu. „Pôvodným zámerom bolo zistiť pozornosť respondentov počas sledovania krátkeho filmu, nakoniec bol zvolený prístup porovnania troch rozdielnych typov videí s rovnakou dĺžkou, s využitím rôznych foriem komunikácie pomoci. Hlavné zistenia sú zamerané na zlepšenie komunikácie v oblasti rozvojového vzdelávania voči mladým ľuďom na školách, ako aj voči širokej verejnosti. Súčasťou je aj spätná väzba darcov na jednotlivé formy komunikácie, nakoľko bez prispievateľov by pomoc nebolo možné realizovať“ približuje Miroslava Badinská, PR and Fundraising Manager S...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 07:21