Vzbudiť záujem o pomoc vo svete je pomerne zložité. Počas pandémie sa online priestor preplnil množstvom informácií zo všetkých oblastí, nakoľko veľká časť reklamnej komunikácie sa „presťahovala do online priestoru“ a nájsť publikum, je oveľa zložitejšie. V tejto súvislosti realizovala Slovenská nadácia pre UNICEF realizovala, v spolupráci so spoločnosťou SAMO Europe štúdiu s využitím nových inovačných technológii z oblasti neuromarketingu. „Pôvodným zámerom bolo zistiť pozornosť respondentov počas sledovania krátkeho filmu, nakoniec bol zvolený prístup porovnania troch rozdielnych typov videí s rovnakou dĺžkou, s využitím rôznych foriem komunikácie pomoci. Hlavné zistenia sú zamerané na zlepšenie komunikácie v oblasti rozvojového vzdelávania voči mladým ľuďom na školách, ako aj voči širokej verejnosti. Súčasťou je aj spätná väzba darcov na jednotlivé formy komunikácie, nakoľko bez prispievateľov by pomoc nebolo možné realizovať“ približuje Miroslava Badinská, PR and Fundraising Manager S...
Zostáva vám 85% na dočítanie.