StoryEditor

eyerim spúšťa letnú kampaň. „Ty máš osobnosť“ hovorí

23.06.2022, 13:13
Autor:
redred

Z dielne agentúry Hype. Ide o prvú prácu agentúry pre eyerim.

Pôvodom slovenská online očná optika eyerim vstupuje do letnej sezóny brandovou kampaňou, ktorú ideovo a produkčne zastrešila agentúra Hype.

Okuliare a človek, ktorý ich nosí – to sú dva hlavné subjekty, na ktoré sa čerstvá letná kampaň sústredí. Všetci totiž chceme byť štýloví a unikátni zároveň, zabúdame však, že nezáleží na tom, čo nosíme, pretože štýl nedefinuje našu osobnosť. Dopĺňa ju. Píše vo svojej tlačovej správe agentúra.

„Inak povedané, bez nás by bol náš štýl ničím,“ hovorí Vojto Kósa, kreatívny riaditeľ Hype. „V kampani ukazujeme, že za každým trendovým rámom sa skrýva jedinečný človek. A eyerim má tie správne okuliare pre každého, kto chce podčiarknuť svoju unikátnu osobnosť.“

Minimalistické vizuály, dominantné headliny a štýlové video tvoria základ kampane a komunikujú jej posolstvo – že nakupovať okuliare online cez eyerim je jednoduché a plné výhod. „Nezáleží na tom, či práve sedíš v kancelárii, alebo si na pláži. Keď si povieš, že by sa ti hodili nové okuliare, tvojou prvou voľbou by mal byť práve eyerim, pretože práve tu nájdeš ideálny rám,“ dopĺňa Vojto Kósa.

Súčasťou kampaň je kampaňové video:

Zo strany klienta kampaň viedol Matúš Kollár, nový CMO eyerim, ktorý na pozíciu nastúpil len začiatkom mája. „Letná sezóna je pre eyerim mimoriadne dôležitá, preto sme na kampani spolu s (vtedy ešte len budúcim) tímom a agentúrou Hype začali pracovať ešte pred mojím nástupom. Inak by sme sezónu nevedeli stihnúť.”

Napriek dôležitosti sezóny, eyerim kampaň nechcel postaviť len na slnečných okuliaroch, teda tradičnom symbole leta. Kollár dodáva:

„Naše portfólio tvoria okrem slnečných okuliarov a tisícok dioptrických rámov svetoznámych značiek aj modely z vlastného produktového radu eyerim collection. Na celkovo dvanástich osobnostiach sa vo videu snažíme zachytiť práve šírku portfólia. Výsledok do bodky ilustruje hlavné posolstvo kampane – na eyerim si nájdete okuliare, nech ste akákoľvek osobnosť!”

Brandovo orientovaná kampaň bude trvať dva mesiace a primárnymi komunikačnými kanálmi sú Google, YouTube a sociálne siete – Facebook, Instagram, ale tiež Snapchat a TikTok. Kreatívu uvidia okrem Slovenska tiež zákazníci na štyroch ďalších európskych trhoch, konkrétne v Maďarsku, Poľsku, Rumunsku a Chorvátsku, píše sa v správe agentúry.

Klient: eyerim

Agentúra: Hype

Creative Director: Vojto Kósa

Idea Maker: Maroš Bolčák, Daniel Tichý, Jakub Šuták, Vojto Kósa

Copywriter: Jakub Šuták

Art Director: Dominika Mitríková

Graphic Designer: Daniel Tichý, Klára Kaňuščáková

Account Manager: Laura Chnapková, Adam Hudeček

Produkcia: Zeldeo: Dáša Brezovská

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. september 2024 21:11