Tentokrát prinášame osobný pohľad Moniky Farkašovej, ktorá osobne navštívila festival a ktorá okrem iného si odnáša so svojím kolegom zlato. Svoj deň zhrnula spolu s ďalšími členmi z agentúry Dotcom na facebookovej stránke agentúry. Pozrite si, čo ju zaujalo. Takto opisuje svoje postrehy v priebehu festivalu:
Na čo sa viac zamerať? Na kreatívu alebo médiá? Dáta alebo ideu? Náš sumár z druhého dňa vám poskytne odpovede na všetky tieto otázky:
Investujte radšej do kreatívy ako médií. WARC, jedna z najväčších databáz case studies na svete skúmala efektivitu výdavkov do reklamy a zistila, že ani všetky peniaze sveta vás nezachránia, ak máte zlú kreatívu.
Dnes sa už každá značka snaží zachrániť svet. Dove a Ogilvy hovorili o tom, prečo je autenticita a konzistentnosť v spoločensky zodpovedných témach dôležitá. Ak si vyberiete správne teritórium, v ktorom sa vyznáte, téma bude nevyčerpateľná aj po rokoch: https://bit.ly/Dove-Cannes
Druhou dôležitou vecou nie je ani tak research v danej téme ako aktuálnosť insightu. Zeitgeist rulz.
Top prednáška dňa: Google obsahuje aktuálne viac informácií, ako keď sčítate všetky fyzické knižnice na svete. A top secret info - 15 percent denných searchov, sú pojmy, ktoré ľudia pred tým nikdy nezadali.
Výrok dňa: „Dáta by nikdy nemali zabiť ideu, pretože reflektujú iba minulosť, nie budúcnosť."