StoryEditor

Na Orave cyklisti súperili s vlakom. Koncept vytvorila agentúra Mannschaft

04.07.2022, 16:03
Autor:
redred

Podujatie nesie názov Faster than a Train. Zúčastnili sa ho aj známe tváre.

6 mesiacov príprav, 20 známych bicyklujúcich osobností, 2 vlakové vozne, 1 unikátny event. Aj takto by sa dalo v číslach zhrnúť podujatie Faster than a Train, ktoré poukázalo na krásy oravského regiónu. Kreatívny koncept mala pod palcom agentúra Mannschaft, o podrobnostiach eventu píše agentúra v tlačovej správe.

Orava je špecifická nielen spisovateľmi, korbáčikmi či ľudovou kultúrou. Skrýva v sebe ešte jeden unikát, ktorým je vlak Oravka. Tá dosahuje aj kvôli početným zastávkam po celej Orave priemernú rýchlosť 30,9 km/h. Ide o tempo, ku ktorému ašpirujú pri jazde trénujúci hobby cyklisti. A tak vznikla jednoduchá myšlienka - podarí sa cyklistom na trase dlhej 57 kilometrov predbehnúť vlak?

“V súboji človek vs. stroj sa na jednom mieste ocitla partia úspešných osobností z rôznych oblastí. V pelotóne bok po boku makali profi športovci, umelci, či spolumajiteľ kníhkupectva. Všetci odetí ako jeden tím v dresoch navrhnutých umelcom a ostrieľaným reklamným tvorcom Michalom “Hazi” Haziorom,” približuje priebeh podujatia Matúš Kvas z agentúry Mannschaft.

image

Orava - Faster than a Train event

Výsledky? Po napínavom súboji dorazili do cieľovej stanice v Trstenej cyklisti skôr o 6 minút. V pelotóne nechýbal spoluzakladateľ značky Isadore Martin Velits, medailista z OH Jakub Grigar, šéf kníhkupectva Martinus Michal Meško, hokejisti Ján Laco a Tomáš Starosta a kopec ďalších legiend.

“Tešíme sa, že sme aj takýmto netradičným spôsobom zviditeľnili Oravu. Už teraz dostávame desiatky správ od ľudí z celého Slovenska, ktorí sa chcú v budúcom roku podujatia zúčastniť. To znamená víkend plný zábavy, ale aj prílev nových turistov do nášho regiónu,” uzatvára Juraj Fačko, organizátor eventu.

Vizitka projektu:

Generálny partner: Oblastná organizácia cestovného ruchu na Orave

Kreatívny koncept: Mannschaft (Matúš Kvas)

Dizajn: Michal Hazior

PR & Social Media: Eva Fačková

Produkcia eventu: Juraj Fačko

Asistent produkcie: Ján Šimún junior

Fotograf: Kristína Močková

01 - Modified: 2022-08-04 21:41:44 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Kategória Digital Social Media 02 - Modified: 2022-08-04 21:13:41 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: pozrite si práce prihlásené v kategórii OOH 03 - Modified: 2022-08-03 13:10:47 - Feat.: - Title: Ďalší úspech pre Slovensko. Režisér Maroš Milčík prináša z Berlin Commercial Awards Zlato 04 - Modified: 2022-08-03 08:29:21 - Feat.: - Title: Inšpirácia: Najväčší NFT event. Jedno dielo vytvorilo 15 000 ľudí 05 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. august 2022 02:21