Spoločnosť Home Credit spúšťa novú televíznu kampaň zameranú na podporu značky a jej vlajkového produktu Flexibilnej pôžičky na kartu. Nové televízne spoty nadväzujú na predchádzajúcu komunikáciu. V hlavných úlohách opäť vystupujú klienti. Tentokrát v nových spotoch rezonuje odkaz, že je nutné dobre si vybrať nielen to, na čo peniaze použijú, ale aj samotnú pôžičku, vďaka ktorej si môžu svoj nákup financovať, píše sa v tlačovej správe.
Hrdinami kampane "Úsmevy" sú klienti spoločnosti Home Credit, ktorí si dobre vybrali nielen nový bicykel, kuchynskú linku či kúpeľňu, ale aj úver.
„Vyobrazené situácie opäť vychádzajú z reálneho života. Ľudia najčastejšie využívajú naše pôžičky práve na zlepšenie svojho bývania alebo na nákup rôzneho vybavenia. V nových spotoch sa snažíme divákov upozorniť na to, že pri plnení svojich snov je dôležité nielen len to, akú skvelú vec si za požičané peniaze kúpia, ale aj to, akou pôžičkou budú tento nákup financovať," hovorí Milan Cáder, riaditeľ marketingu a produktov spoločnosti Home Credit.
Od polovica júla sa začínajú vysielať televízne spoty v televíznych kanáloch Markíza Group. Pozrieť si môžete spot, v ktorom sa šťastný cyklista nechá fŕkať od blata či spokojnú mladú dámu v novej kúpeľni plnej peny.