AJ ČSOB je už na TikToku.
StoryEditor

ČSOB sa chce priblížiť aj mladým, začala pôsobiť na TikToku

06.09.2022, 10:29
Autor:
redred
  • Po necelých 3 týždňoch od zverejnenia prvého videa zaznamenali na videách už takmer 200-tisíc videní.
  • Viacerí z kolegov sa stali zároveň hercami v našich TikTok videách.

Nedávny prieskum spoločnosti Go4insight ukázal, že sociálne siete využíva na Slovensku približne 77 percent  ľudí. Ak vynecháme YouTube, ktorý sa charakterovo líši od ostatných sociálnych sietí, tak najpoužívanejšou sociálnou sieťou na Slovensku je stále Facebook, ktorý je nasledovaný Instagramom. Treťou najpopulárnejšou sociálnou sieťou Slovákov je čoraz obľúbenejší TikTok.

Značka, ktorú by ste na TikToku nečakali

Práve TikTok sa z „tančekovej sociálnej siete“ vypracoval na platformu, na ktorej ľudia nájdu nielen zábavný ale aj užitočný obsah. Už dlhšie neplatí, že TikTok používajú iba deti a tínedžeri, práve naopak. Čoraz viac k nim pribúdajú dospeláci, ale aj starší ľudia, ktorých nepresvedčili iné sociálne siete. Rastúci TikTok a jeho vplyv sa preto rozhodla vo svojej komunikácii prekvapivo využiť aj jedna zo slovenských bánk.„Nápad zakomponovať TikTok do našej komunikácie prišiel viackrát. Až v tomto roku sme však boli úplne presvedčení o zmysle využívať ho, hovorí Marcela Zigová, social media managerka ČSOB.

@csob.sk Pošlite našej kolegyni Mati 💙 do komentára 🙂 Btw, kto sa tiež našiel v tomto videu? 😁  #csob #piatok #weekendvibes #praca #kariera #profesia #followme #korporat #financie #bankovnictvo ♬ original sound - csob.sk

Ako ďalej dodáva, aj pomocou sociálnej siete TikTok chce ČSOB verejnosti viac priblížiť atmosféru práce vo finančnej inštitúcii. „Chceme ľuďom ukázať, že zamestnanci v banke či v poisťovni nie sú len „nudní úradníci“. Sú to ľudia aj so zmyslom pre humor. Stereotypy či mnoho situácií zo života, s ktorými sa môže nejeden pracujúci človek stotožniť, sme využili pri tvorbe videí.Okrem zábavy však chceme ponúknuť našim sledovateľom aj náučný obsah.“

Prekvapivý úspech za pár dní

Vytvorenie stratégie, nápady na videá a aj ich točenie bolo výhradne v rukách zamestnancov ČSOB. „Viacerí z kolegov sa stali zároveň hercami v našich TikTok videách a vytvorili sme tak skvelú TikTok partiu. Výsledky tejto spolupráce nás príjemne prekvapili a po necelých 3 týždňoch od zverejnenia prvého videa, sme zaznamenali na videách spolu už takmer 200-tisíc videní, k čomu sa pripojilo aj 5847 reakcií. Navyše, konto ČSOB na TikToku už sleduje viac ako poltisíc sledovateľov,čo nás utvrdilo v tom, že komunikácia na tejto sociálnej sieti bola správny krok,“uzatvára Marcela Zigová.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 12:53