StoryEditor

Zalando oslavuje prvý rok na slovenskom trhu. Slováci mali najväčší záujem o športové oblečenie a pohodlnú obuv

08.09.2022, 11:00
Autor:
redred
  • Prvý rok ukázal popularitu neformálneho oblečenia na trhu.

  • Počas tohto roka zaviedlo Zalando pre slovenských zákazníkov aj možnosť využívať výhody rýchleho doručenia.

  •  

    Silná pozícia spoločnosti Zalando na medzinárodných trhoch predstavuje aj lokálne príležitosti na Slovensku.

Zalando, jedna z predných európskych módnych online platforiem, už rok poskytuje služby slovenským zákazníkom. V danom období bol na slovenskom trhu veľký dopyt po športovom oblečení. Či už ide o tepláky (aj pre deti), športové ponožky, biele tenisky alebo čiapky, táto kategória sa stala medzi zákazníkmi obľúbenou.

E-shop tak približuje to, o čo mali Slováci pri objednávkach najväčší záujem. Ak sa pozrieme bližšie na dámsku módu, v rámci nej boli top položkami v Zalando Fashion Store džersejové šaty, členkové topánky bez podpätku a tenisky. Na druhej strane, v prípade pánov boli najčastejšie objednávanými položkami tričká a mikiny, spodná bielizeň a nízke tenisky. Keď je reč o farbách, klasika ako sú čierna, biela a tmavomodrá boli medzi Slovákmi najpopulárnejšie. V kategórii doplnkov boli v minulom roku veľmi žiadané veľké kabelky a batohy.

image

Ponuka na e-shope Zalando.

Daniel Rogiński, generálny manažér Zalando pre Slovensko a krajiny východnej a strednej Európy, hovorí: „Už rok prinášame široký sortiment módy a vysokú úroveň  pohodlia pri nakupovaní našim slovenským zákazníkom. Plánujeme rozširovať našu ponuku, vyvíjať nové služby tak, aby sme uspokojovali potreby našich zákazníkov a tiež prehlbovať vzťahy s miestnymi partnerskými značkami z odvetvia.”

Zalando nielenže zabezpečuje prístup k širokému sortimentu módy a lifestylových produktov, ale taktiež sa zameriava na to, aby zákazníkom poskytlo čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť. To je dôvod, prečo spoločnosť nedávno slovenským zákazníkom predstavila službu expresného doručenia v spolupráci s DHL Express.

image

E-shop Zalando.

Najnovšie tiež potešila zákazníkov správou o uvedení Zalando Lounge na náš trh. Jedná sa o nákupný klub s exkluzívnymi zľavami na prémiové značky a so svojimi 25 miliónmi členov, jedným z najúspešnejších nákupných klubov v Európe. Slovenský trh obohatila platforma aj o Partner Program, v rámci ktorého sa môžu miestne značky a predajcovia pripojiť na platformu Zalando a predávať vlastné produkty 49 miliónom zákazníkom naprieč Európou.

Zákazníci tak majú prístup k ešte širšej a lokálnej ponuke. Zalando navyše v uplynulom roku zahájilo spoluprácu s Nebbia, prvou miestnou značkou uvedenou na platforme, ktorá sa už viac ako 25 rokov zameriava na fitness a bodybuilding.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 04:47