Zalando, jedna z predných európskych módnych online platforiem, už rok poskytuje služby slovenským zákazníkom. V danom období bol na slovenskom trhu veľký dopyt po športovom oblečení. Či už ide o tepláky (aj pre deti), športové ponožky, biele tenisky alebo čiapky, táto kategória sa stala medzi zákazníkmi obľúbenou.
E-shop tak približuje to, o čo mali Slováci pri objednávkach najväčší záujem. Ak sa pozrieme bližšie na dámsku módu, v rámci nej boli top položkami v Zalando Fashion Store džersejové šaty, členkové topánky bez podpätku a tenisky. Na druhej strane, v prípade pánov boli najčastejšie objednávanými položkami tričká a mikiny, spodná bielizeň a nízke tenisky. Keď je reč o farbách, klasika ako sú čierna, biela a tmavomodrá boli medzi Slovákmi najpopulárnejšie. V kategórii doplnkov boli v minulom roku veľmi žiadané veľké kabelky a batohy.
Daniel Rogiński, generálny manažér Zalando pre Slovensko a krajiny východnej a strednej Európy, hovorí: „Už rok prinášame široký sortiment módy a vysokú úroveň pohodlia pri nakupovaní našim slovenským zákazníkom. Plánujeme rozširovať našu ponuku, vyvíjať nové služby tak, aby sme uspokojovali potreby našich zákazníkov a tiež prehlbovať vzťahy s miestnymi partnerskými značkami z odvetvia.”
Zalando nielenže zabezpečuje prístup k širokému sortimentu módy a lifestylových produktov, ale taktiež sa zameriava na to, aby zákazníkom poskytlo čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť. To je dôvod, prečo spoločnosť nedávno slovenským zákazníkom predstavila službu expresného doručenia v spolupráci s DHL Express.
Najnovšie tiež potešila zákazníkov správou o uvedení Zalando Lounge na náš trh. Jedná sa o nákupný klub s exkluzívnymi zľavami na prémiové značky a so svojimi 25 miliónmi členov, jedným z najúspešnejších nákupných klubov v Európe. Slovenský trh obohatila platforma aj o Partner Program, v rámci ktorého sa môžu miestne značky a predajcovia pripojiť na platformu Zalando a predávať vlastné produkty 49 miliónom zákazníkom naprieč Európou.
Zákazníci tak majú prístup k ešte širšej a lokálnej ponuke. Zalando navyše v uplynulom roku zahájilo spoluprácu s Nebbia, prvou miestnou značkou uvedenou na platforme, ktorá sa už viac ako 25 rokov zameriava na fitness a bodybuilding.