Kaufland prišiel s novou kampaňou.
StoryEditor

Kaufland sa prihovára novou kampaňou, v ktorej tvrdí, že najúžasnejšie zvieratá nájdeme v slovenskej prírode

10.10.2022, 18:03
Autor:
redred
  • Kampaň k vernostnej akcii Sprievodca prírodou pripravila agentúra THIS IS LOCCO.
  • Hlavnými hrdinami kampane nie sú len školáci objavujúci prírodu, ale predovšetkým zvieratá, ktoré v nej môžeme stretnúť.
  • Vo videu si zahrali skutočné zvieratá spolu s tými, ktoré vytvorila 3D animácia.

Kaufland v novej kampani ukazuje, že tie najúžasnejšie tvory nie sú rozprávkový trojhlavý drak či jednorožec, ale že tou pravou divočinou sú na prvý pohľad obyčajné zvieratá obývajúce slovenské lesy a lúky.

Cieľom kampane je odkomunikovať vernostnú akciu Sprievodca prírodou. Počas nej zákazníci za každých 20 eur nákupu v Kauflande získajú balíček s figúrkou, nálepkou a zvieracou tetovačkou. Zákazníci si k tomu môžu zakúpiť extra zberateľský box, do ktorého postupne zbierajú figúrky. Súčasťou zberateľského boxu je aj nálepkový album.Vďaka tomu môžu deti zábavnou formou spoznať slovenskú prírodu plnú zaujímavej fauny a flóry a vytvoriť si k nej pozitívny vzťah na celý život.

„Slovenskú prírodu a všetkých jej obyvateľov vnímame ako pevnú súčasť sveta okolo nás a aj preto sa v Kauflande snažíme nielen prispieť k zvýšenému povedomiu o jej krásach a jedinečnosti, ale poukázať aj na dôležitosť ochrany biodiverzity a rozmanitosti druhov. Veríme, že aj touto našou akciou prispejeme k nárastu záujmu o naše okolie, prírodu a zvieratá, ktoré ju obývajú a dúfame, že ešte aj dlho obývať budú,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Hlavnými hrdinami kampane nie sú len školáci objavujúci prírodu, ale predovšetkým zvieratá, ktoré v nej môžeme stretnúť. V spote sa otvorením albumu Sprievodca prírodou spolužiaci prenesú z triedy priamo do lesa, kde im robia spoločnosť lienka, motýľ, húsenica či bobor. Vo videu si zahrali skutočné zvieratá spolu s tými, ktoré vytvorila 3D animácia.

„Tešíme sa, že sa režisér ani produkcia nezľakli náročnej výroby spotu, v ktorom si zahral celý kolektív detí a k tomu rôzne nevycvičiteľné zvieratá ako chrobáčiky, myška, žaba či had. Vďaka tomu mohlo vzniknúť naozaj jedinečné video, ktoré, ako veríme, zaujme nielen deti, ale aj dospelých a prebudí v nich nadšenie pre slovenskú prírodu,“ hovorí Sandra Conortová, copywriterka z THIS IS LOCCO.

Súčasťou kampane je okrem TV spotu aj kľúčový vizuál, rádio spot a súťaž pre školy.

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative & Strategy Director: Juraj Kováč

Art Director: Martin Jaňák, Marek Sivy, Ivana Danišková, Engelbert Strapec

Copywriter: Michal Roháček, Sandra Conortová

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Dano Dekan

Fotograf: Matúš Bence

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 03:20