Nová kampaň ukazuje lásku medzi dvoma kamiónmi.
StoryEditor

Volvo prichádza s jednou z najkreatívnejších kampaní: Aká silná láska dokáže vzniknúť medzi dvoma kamiónmi?

11.10.2022, 11:38
Autor:
redred
  • Výzvou bolo poukázať na viacero funkcií produktu a zároveň ukázať, že zábavu a efektivitu možno skutočne spojiť.
  • Film sa natáčal v Chorvátsku a produkciu robili profesionáli. Ako za volantom, tak aj pred počítačom.
  • Všetky jazdy sa uskutočnili za bezpečných podmienok v uzavretom priestore.

Žiadni akční hrdinovia, žiadne veže nákladných áut, žiadne epické rozchody – najnovšia kampaň predstavuje pre spoločnosť Volvo Trucks úplne nový spôsob, ako predviesť svoj vlajkový produkt Volvo FH. Tentoraz vidíme, ako sa rozvíja nemožný milostný vzťah.

Spotreba paliva a radosť z jazdy sú medzi vodičmi nákladných vozidiel vnímané ako dva protiklady. Jednoducho povedané, nemôžete mať oboje. Ale s Volvom FH s I-Save sa môže konečne zábava snúbiť s efektívnosťou.

image

Láska existuje v každej forme.

Toto je príbeh o dvoch nákladných autách, ktoré sa do seba zamilujú, čo ukazuje, že zábava a spotreba paliva už nie sú nemožné. Zdôrazňuje vlastnosti produktu tvoriace balík I-Save, ktorý zahŕňa motor Turbo Compound, I-Shift, I-See, I-Torque a vylepšený aerodynamický dizajn, demonštrovaný spôsobom, aký ste ešte nevideli.

„Vždy využívame kreativitu na riešenie obchodných problémov. Výzvou bolo tentoraz poukázať na viacero funkcií produktu a zároveň ukázať, že zábavu a efektivitu možno skutočne spojiť. Aký je najlepší spôsob, ako predviesť efektívne stúpanie do kopca a vylepšenú aerodynamiku, ak nie tak, že dva zaľúbené nákladné autá vykročia na smiešne strmý kopec a vzlietnu do oblakov?" položila si rečnícku otázku Karolina Groop, z kreatívneho oddelenia spoločnosti Forsman & Bodenfors.

„Sme veľmi hrdí na funkcie I-Save a na to, že môžeme ponúknuť najlepší produkt na trhu, pokiaľ ide o zážitok z jazdy a úsporu paliva. Preto sme chceli týmto funkciám venovať pozornosť, ktorú si zaslúžia. Vždy sa snažíme robiť prácu, ktorá prelomuje kategóriu, novým a zábavným spôsobom a kreatívne riešenie tentoraz vyhovuje produktu aj dobe, v ktorej žijeme. Nie je trochu lásky to, čo svet práve teraz potrebuje? “ pýta sa Agneta Malmcrona, manažérka marketingovej komunikácie spoločnosti Volvo Trucks.

image

Nová kampaň ukazuje, že láska nepozná hranice.

„Najťažšia časť natáčania bola manažovať hercov. Príťažlivosť nie je niečo, čo by ste si vynútili, a keďže to bolo prvýkrát, čo sa kamióny stretli, nevedeli sme, či do toho narazia, alebo bude len trápne ticho. Našťastie to bola láska na prvý pohľad,“ hovorí Lars Jansson, kreatívny riaditeľ vo Forsman & Bodenfors.

Film sa natáčal v Chorvátsku a produkciu robili profesionáli. Ako za volantom, tak aj pred počítačom. Všetky jazdy sa uskutočnili za bezpečných podmienok v uzavretom priestore.

„Jediný spôsob, ako sme to mohli dosiahnuť, bolo spolu s jazdcami Volva Johanom Brorssonom a Mikaelom Rosellom, obidvaja zo slávnych testovacích seriálov Live – ako aj s malou armádou umelcov VFX. Veľa sa robilo vo fotoaparáte, ale niektoré veci boli, verte alebo nie, pridané v postprodukcii. A rovnako ako v prípade ľudskej lásky, aj tu je rozmazaná hranica medzi realitou a fantáziou," dopĺňa Karolina Groop, z kreatívneho oddelenia spoločnosti Forsman & Bodenfors.

Kampaň prebieha celosvetovo od 11. októbra.

Kampaň Volvo Trucks:

Kreatívna agentúra: Forsman & Bodenfors

Výkonný riaditeľ: Cilla Pegelow

Vedúci výroby: Britta Nilsson

Umelecký riaditeľ: Lars Jansson

Copywriter: Karolína Groop

Dizajnér: Jerry Wass

Strategický plánovač: Daniel Sjöstrand

Producent: Lena Sellman

Digitálny stratég: Peter Gaudiano

Filmová adaptácia: Sofie Ahlström

Filmové spracovania: F&B Studios

Retuš fotografií: F&B Daily

Produkčná spoločnosť: Business Club Royale

Réžia: Daniel Warwick

DoP: Jan David Gunther

Producent: Jakob Rühle

Výkonný producent: Christian Kuosmanen & Anders Gernandt

Postprodukcia a VFX: bEpic Berlin

Hudba: George Benson - Nothing’s gonna change my love for you

Klientsky tím AB Volvo:

Manažérka marketingovej komunikácie – Agneta Malmcrona

Manažérka marketingovej komunikácie - Maria Holst

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 16:03