Žiadni akční hrdinovia, žiadne veže nákladných áut, žiadne epické rozchody – najnovšia kampaň predstavuje pre spoločnosť Volvo Trucks úplne nový spôsob, ako predviesť svoj vlajkový produkt Volvo FH. Tentoraz vidíme, ako sa rozvíja nemožný milostný vzťah.
Spotreba paliva a radosť z jazdy sú medzi vodičmi nákladných vozidiel vnímané ako dva protiklady. Jednoducho povedané, nemôžete mať oboje. Ale s Volvom FH s I-Save sa môže konečne zábava snúbiť s efektívnosťou.
Toto je príbeh o dvoch nákladných autách, ktoré sa do seba zamilujú, čo ukazuje, že zábava a spotreba paliva už nie sú nemožné. Zdôrazňuje vlastnosti produktu tvoriace balík I-Save, ktorý zahŕňa motor Turbo Compound, I-Shift, I-See, I-Torque a vylepšený aerodynamický dizajn, demonštrovaný spôsobom, aký ste ešte nevideli.
„Vždy využívame kreativitu na riešenie obchodných problémov. Výzvou bolo tentoraz poukázať na viacero funkcií produktu a zároveň ukázať, že zábavu a efektivitu možno skutočne spojiť. Aký je najlepší spôsob, ako predviesť efektívne stúpanie do kopca a vylepšenú aerodynamiku, ak nie tak, že dva zaľúbené nákladné autá vykročia na smiešne strmý kopec a vzlietnu do oblakov?" položila si rečnícku otázku Karolina Groop, z kreatívneho oddelenia spoločnosti Forsman & Bodenfors.
„Sme veľmi hrdí na funkcie I-Save a na to, že môžeme ponúknuť najlepší produkt na trhu, pokiaľ ide o zážitok z jazdy a úsporu paliva. Preto sme chceli týmto funkciám venovať pozornosť, ktorú si zaslúžia. Vždy sa snažíme robiť prácu, ktorá prelomuje kategóriu, novým a zábavným spôsobom a kreatívne riešenie tentoraz vyhovuje produktu aj dobe, v ktorej žijeme. Nie je trochu lásky to, čo svet práve teraz potrebuje? “ pýta sa Agneta Malmcrona, manažérka marketingovej komunikácie spoločnosti Volvo Trucks.
„Najťažšia časť natáčania bola manažovať hercov. Príťažlivosť nie je niečo, čo by ste si vynútili, a keďže to bolo prvýkrát, čo sa kamióny stretli, nevedeli sme, či do toho narazia, alebo bude len trápne ticho. Našťastie to bola láska na prvý pohľad,“ hovorí Lars Jansson, kreatívny riaditeľ vo Forsman & Bodenfors.
Film sa natáčal v Chorvátsku a produkciu robili profesionáli. Ako za volantom, tak aj pred počítačom. Všetky jazdy sa uskutočnili za bezpečných podmienok v uzavretom priestore.
„Jediný spôsob, ako sme to mohli dosiahnuť, bolo spolu s jazdcami Volva Johanom Brorssonom a Mikaelom Rosellom, obidvaja zo slávnych testovacích seriálov Live – ako aj s malou armádou umelcov VFX. Veľa sa robilo vo fotoaparáte, ale niektoré veci boli, verte alebo nie, pridané v postprodukcii. A rovnako ako v prípade ľudskej lásky, aj tu je rozmazaná hranica medzi realitou a fantáziou," dopĺňa Karolina Groop, z kreatívneho oddelenia spoločnosti Forsman & Bodenfors.
Kampaň prebieha celosvetovo od 11. októbra.
Kampaň Volvo Trucks:
Kreatívna agentúra: Forsman & Bodenfors
Výkonný riaditeľ: Cilla Pegelow
Vedúci výroby: Britta Nilsson
Umelecký riaditeľ: Lars Jansson
Copywriter: Karolína Groop
Dizajnér: Jerry Wass
Strategický plánovač: Daniel Sjöstrand
Producent: Lena Sellman
Digitálny stratég: Peter Gaudiano
Filmová adaptácia: Sofie Ahlström
Filmové spracovania: F&B Studios
Retuš fotografií: F&B Daily
Produkčná spoločnosť: Business Club Royale
Réžia: Daniel Warwick
DoP: Jan David Gunther
Producent: Jakob Rühle
Výkonný producent: Christian Kuosmanen & Anders Gernandt
Postprodukcia a VFX: bEpic Berlin
Hudba: George Benson - Nothing’s gonna change my love for you
Klientsky tím AB Volvo:
Manažérka marketingovej komunikácie – Agneta Malmcrona
Manažérka marketingovej komunikácie - Maria Holst