Osem rokov po svojom prvom stretnutí na obrazovkách sa George Clooney a Jean Dujardin opäť dávajú dohromady v najnovšej akčnej televíznej reklame spoločnosti Nespresso, ktorá pokračuje v koncepte „Ako ďaleko ste ochotní zájsť kvôli šálke kávy Nespresso?“
Tentokrát sa k dynamickej dvojici pridáva Jeanova talentovaná herecká partnerka Camille Cottin, ktorá tak v reklame Nespresso debutuje. V komediálnom filme sa obaja hviezdni herci dali dohromady, aby svetu ukázali, že chuť kávy Nespresso je taká výnimočná, že by pre ňu urobili čokoľvek, čo nevyhnutne ústi v otázku – ako ďaleko by ste zašli kvôli nezabudnuteľnej chuti kávy Nespresso Vy?
Reklama, ktorá sa vo viac ako 20 európskych krajinách bude prvýkrát vysielať 15. novembra, je súčasťou kampane nadväzujúcej na pôvodnú reklamu z roku 2014. Tentokrát uvidíme, ako George Clooney ponúka Jeanovi Dujardinovi.
„Pri nakrúcaní pokračovania sme sa skvele bavili. S Jeanom je vždy veľká zábava, ale tentokrát sa pridala aj jedinečná Camille, ktorej cit pre eleganciu našu dynamiku skvele osviežil. V srdci tejto reklamy je chuť kávy a udržateľnosť, takže som sa v nej cítil veľmi prirodzene ako člen rodiny Nespresso," uviedol George Clooney.
„Bolo skvelé sa s Georgeom opäť stretnúť na pľaci a pokračovať v našich priateľských potýčkach, avšak tentoraz s úžasnou Camille, ktorá nás oboch drží pri zemi. Natáčanie bolo veľmi energické a na obrazovke aj mimo nej sa odohralo množstvo veľmi zábavných scén. A navyše sme si mohli užívať nekonečné množstvo skvelej kávy v spoločnosti priateľov – čo viac si môžete priať?" doplnil Jean Dujardin.
K svojmu debutu so spoločnosťou Nespresso Camille Cottin uviedla: „Ako Francúzka, ktorá miluje kávu, som samozrejme veľkou fanúšičkou značky Nespresso. Bolo mi veľkou cťou pripojiť sa k Georgeovi Clooneymu a Jeanovi Dujardinovi a spoločne natočiť ikonickú reklamu Nespresso – najmä keď nad nimi nakoniec vyhrávam a navyše môžem ľuďom pripomenúť, že sa musia starať o našu planétu."
Na záver ešte malý, ale dôležitý odkaz - Camille Cottin Georgeovi Clooneymu pripomenie, že svoju hliníkovú kapsulu musí recyklovať – čo je kľúčová súčasť záväzku spoločnosti Nespresso dodávať svetu výnimočnú kávu nezabudnuteľnej chuti zodpovedným spôsobom.