Pretlak expanduje do Česka
StoryEditor

Pretlak expanduje do Česka. Drag Queen Miss Petty nastúpila do služby ako hradná stráž

15.11.2022, 15:52
Autor:
redred

Pretlak prichádza na český trh s inkluzívnou kampaňou. 

Slovenský portál s pracovnými ponukami pre kreatívcov, dizajnérov, marketérov a developerov pretlak.sk spustil svoje pôsobenie už aj v Českej republike. A to naozaj netradične. O kampaň sa postarala agentúra Elite/Monday Lovers. 

Vstup na český trh odštartoval spustením iniciatívy JOB NE BOJ. Tá má motivovať zamestnávateľov k tomu, aby medzi svojimi zamestnancami nerobili rozdiely na základe veku, pohlavia, etnicity, sexuálnej orientácie, zdravotného stavu či iných rozdielností.

“Od začiatku prinášame do HR sveta čerstvý vietor a ľudskosť, ktorá tu už dlho absentuje. Touto kampaňou, ktorá má gule, chceme firmám “zakričať” riešenie na problém, kde a ako hľadať nových a motivovaných ľudí na prácu. Vytvorením inkluzívneho pracovného prostredia, kde ľudia môžu byť sami sebou. Bez ohľadu na ich sexuálnu orientáciu, pohlavie, vek, etnicitu, náboženstvo alebo zdravotné znevýhodnenie," hovorí Tomáš Nagy z Pretlaku. 

 

S iniciatívou sa mohli ľudia stretnúť aj priamo v srdci Prahy, kde sa uskutočnilo live umelecké vystúpenie. Česká Drag Queen Miss Petty nastúpila do služby ako hradná stráž priamo na Hradčanskom námestí. Týmto performance predala verejnosti správu o tom, že síce stále existujú joby, kde nemôže byť sama sebou, no sú tu aj také, kde to možné je. 

 

 “Je fascinujúce, aká veľká dokáže byť priepasť medzi rôznymi povolaniami. V jednom sa nemôžete ani usmiať a musíte nosiť uniformu. A potom sú tu také, kde môžete kým len chcete. Kontrast medzi hradnou strážou a Drag Queen sa nám od začiatku páčil, a preto sa stal hlavným umeleckým motívom kampane," doplnil Peter Michalka z Elite/Monday Lovers:

 

Zamestnávatelia, ktorí sa s týmto manifestom stotožňujú, sa k nemu môžu verejne prihlásiť priamo na webe pretlak.sk. Pracovné ponuky tých, ktorí tak urobia, budú označené značkou rovnoprávnosti “#neriešime”. Potenciálni zamestnanci sa tak budú môcť priamo uchádzať o prácu vo firme, ktorá deklaruje, že pri výberovom konaní posudzuje uchádzačov spravodlivo a bez rozdielu. 

 

Vizitka kampane: 

Klient: Pretlak - Wanda Pribylincová, Tomáš Pinka, Tomáš Nagy, Tomáš Stankovič

Agentúra: Elite Monday Lovers

Account Manager: Denisa Púchyová

Strategy Director: Peter Šurín

Strategic Planner: Šimon Gál, Jan Javornický (Elite CZ)

Creative Director: Peter Michalka

Copywriter: Šimon Gál, Romana Kádeková, Michaela Chlebíková, Matej Valo

Art Director: Juraj Vačko, Jozef Kyselica

Social Media: David Ján Rišian, Kitti Pastoreková

 

 

 

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: David Benedek

Fotograf: Šymon Kliman

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 23:12