StoryEditor

SlovakAid a Seesame spúšťajú komunikačnú kampaň. Pomôžu im aj známi cestovatelia

19.11.2022, 17:21
Autor:
redred

Naša pomoc nepozná hranice. Slovensko pomáha v zahraničí už takmer 20 rokov. 

Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu (SAMRS) pod značkou SlovakAid podporuje projekty na cielenú pomoc ľuďom v najmenej rozvinutých a najohrozenejších regiónoch sveta.

Spoločne s agentúrou Seesame teraz spúšťa komunikačnú kampaň, ktorou chce svoju činnosť priblížiť mladej generácii. 

 

„Hlavným sloganom kampane je: Naša pomoc nepozná hranice. Chceme ukázať, že mnohé krajiny za našimi hranicami možno nepoznáme. To však nevadí, pretože ani naša pomoc nepozná hranice,” Tomáš Bokor, riaditeľ SAMRS.

Do kampane sa zapojili aj travelvlogeri, ktorí už mnohé krajiny precestovali a spoznali. Na svojich sociálnych sieťach preto zverejnia vedomostný kvíz o krajinách, v ktorých Slovensko prostredníctvom SlovakAid aktuálne pôsobí.

Prvé kvízy zverejnili na svojich instagramových profiloch cestovateľ a fotograf Patrik Paulínyi, a cestovateľka a podnikateľka Andrea Zahurancová.

 

Budúci týždeň v pondelok, 21. novembra, sa k nim pridajú cestovatelia z profilu travelistan.sk a cestovateľka Adriana Žiačková. Najbližšie týždne bude pribúdať zaujímavý obsah, v ktorom  SlovakAid prinesie autentické príbehy spoza hraníc, predstaví rôzne spolupráce s partnerskými organizáciami, či vysvetlí pojmy, ktoré sú v ich práci dôležité.

 

O kampani

Časový harmonogram kampane: dvojfázová - jeseň 2022 a jar 2023.

Touto kampaňou plánujeme vytvoriť východiskovú základnú stavbu pre cielenú propagáciu ODA SR (Official Development Assistance/Oficiálna rozvojová pomoc SR) pod značkou SlovakAid z pozície jej koordinátora MZVEZ SR prostredníctvom SAMRS. 

SlovakAid je však značka, ktorú tvoria spoločne viacerí kľúčoví aktéri a považujeme za dôležité, aby vnímanie značky bolo v radoch laickej verejnosti správne nastavené. S týmto cieľom budeme na kampaň nadväzovať v roku 2023 a v nasledujúcich rokoch nadstavbovými kampaňami. Prostredníctvom spolupráce v oblasti komunikácie s kľúčovými aktérmi ODA SR na príprave nadstavbových kampani sa budeme snažiť rozšíriť a upevniť vnímanie kontextu, aktérov a poslania slovenskej značky SlovakAid. 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 00:48