Agentúre sa ešte koncom augusta podarilo zvíťaziť v tendri spoločnosti METRO Cash & Carry SR. V týchto dňoch vychádza von prvá spoločná komunikácia, ktorá bola predmetom tendrového zadania.
METRO poskytuje podnikateľom v oblasti gastronómie, maloobchodu a malým až stredným podnikateľom široký výber tovaru a služieb. Na Slovensku má v súčasnosti 6 predajní.
V aktuálnej vianočnej kampani značka upozorňuje B2B klientelu na to, že v METRO začínajú Vianoce skôr. Keďže hotely, reštaurácie, bary alebo stánky na vianočných trhoch vytvárajú tú pravú vianočnú atmosféru pre nás ostatných, musia sa zásobiť v predstihu.Motívom kampane je vianočný stromček vytvorený z áut na parkovisku, ktoré je typické pre METRO. „Myslím, že sa nám podarilo nájsť pekný symbol, ktorý jednoducho komunikuje Vianoce a zároveň nabáda cieľovku k nákupu. S vizuálom nám pomohol Matúš Bence a budete ho môcť vidieť na rôznych ATL aj BTL nosičoch. Tešíme sa z nového klienta a na ďalšie spoločné kampane,“ dopĺňa Martin Krafčík, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Pokračuje Zuzana Mózesová, marketingová manažérka spoločnosti METRO: „Koncept nás zaujal na prvý pohľad, páči sa nám, že kľúčový vizuál je neštandardný a nepoužíva tradičné vianočné prvky. Napriek tomu je hlavný symbol Vianoc, stromček, vo vizuále neprehliadnuteľný. S agentúrou pripravujeme aj ďalšie aktivity, ktoré doplnia vianočnú kampaň a oslovia našich zákazníkov. Tešíme sa na budúcu vzájomnú spoluprácu s agentúrou a ďalšie originálne nápady.“
Vizitka kampane
Klient: METRO Cash & Carry Slovakia
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Martin Krafčík
Strategy Director: Kamil Charvát
Art Director: Adrian Juriga
3D Artist: Matúš Bence
Copywriter: Barbora Melišková
Account Manager: Karolína Čuková
Account Director: Zuzana Záziková