Sáva Popovič v Kauflande
StoryEditor

Artiklové spoty Kauflandu majú novú kreatívu, v úlohe detektíva vystupuje Sáva Popovič

02.12.2022, 11:17
Autor:
redred

Ponuku Kauflandu bude zastrešovať nový koncept od THIS IS LOCCO.

Cieľom takzvaných „artiklových spotov“ je informovať o konkrétnej ponuke vybraných produktov. Obyčajne ide o čisto produktový formát, v Kauflande ich však spája aj kreatívny koncept. Donedávna boli neodmysliteľne spojené s postavou výskumníka, ktorý skúšal ľudí zo znalosti Kauflandu. Nastal však čas na zmenu – výskumníka vystriedal detektív, ktorý bude pátrať po záhadách najnižších cien či najvyššej kvality a čerstvosti v Kauflande.

Kreatíva tiež dostala nový, filmovejší look. Vzniklo tak 12 plnohodnotných spotov, ktoré sa už netočili v štúdiu, ale na rôznych lokáciách dotvárajúcich atmosféru sveta súkromného očka. To, čo zostalo nezmenené, je však využitie humoru, ktorý je už pre komunikáciu Kauflandu typický. „Nechceli sme natočiť ďalšie C.S.I.: Kaufland, náš detektív má bližšie k Frankovi Drebinovi z Bláznivej strely alebo Inšpektorovi Clouseauvovi z Ružového pantera,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z This is Locco. „Milý babrák, ktorý sa za geniálneho detektíva iba považuje. Riešenia jeho prípadov sú však vždy až smiešne jednoduché. Nakoniec, aj musia byť – veď prípad treba rozlúsknuť do niekoľkých sekúnd, po ktorých už nasleduje komerčná ponuka, t. j. artiklová časť spotu.“

 

„Čerstvosť, kvalita, potešenie z nákupu a výhodná cena výrobkov boli, sú a budú pre Kaufland hlavnými prioritami, tak prečo tieto atribúty opäť nevyužiť aj v našich nových artiklových spotoch. Aj v tomto prípade sme chceli natočiť niečo čerstvé, kvalitné a zároveň niečo, čo naši zákazníci docenia a čo ich bude baviť podobne ako nákupy u nás. Pevne veríme, že sa nám to opäť podarilo,“ dodáva Samuel Machajdík, hovorca Kaufland Slovensko.  

„Teší nás, že sa nám spolu s Kauflandom darí ľudí baviť, a to dokonca aj tam, kde to ľudia nečakajú – v čisto produktových spotoch. Minuloročná séria s výskumníkom a zákazníkom mala výborný ohlas. Veríme, že si ľudia detektíva rovnako obľúbia a budú sa tešiť na ďalšie pokračovania. Veď kedy naposledy sa ľudia tešili na produktové spoty?“ hovorí Juraj Kováč, Creative and Strategy Director This is Locco.

V postave detektíva sa predstaví Sáva Popovič, ktorý vyzerá úplne inak, ako si ho ľudia pamätajú. Sáva je výborný herec, čo už dlhšie dokazuje aj v divadle. Na castingu suverénne presvedčil, že mu rola dokonale sadne. Sme presvedčení, že jeho stvárnenie ľudí nielen zabaví, ale aj prekvapí. Je to iný Sáva, na akého sme zvyknutí,“ prezrádza Martin Polakovič. Detektívovi sekunduje verný psík Kauf. Napriek tomu, že sa k nemu detektív správa ako ku kolegovi, viackrát nám dokáže, že ide iba o zbožné želanie a jeho akcie nie sú žiadnou geniálnou detektívnou intuíciou, ale obyčajným zvieracím inštinktom.

 

Všetkých 12 televíznych spotov režíroval Juraj Janiš v produkcii Hitchhiker Films. Okrem televízie budú postupne nasadené aj online. Súčasťou kampane sú tiež OOH formáty, na ktorých opäť vystupuje nielen detektív, ale aj psík Kauf.

 

Vizitka: 

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý, Martin Jaňák

Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček, Adela Holubčíková, Sandra Conortová, Soňa Belyusová

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Juraj Janiš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. júl 2024 05:48