Na základe strategického rozhodnutia, ktoré berie do úvahy prirodzený vývoj spoločnosti a posilňovanie jej pozície na trhu, sa tento koncept upravuje a YOUPLUS zvyšuje intenzitu svojej komunikácie smerom ku koncovým klientom poisťovne.
„Úprava komunikačnej stratégie reflektuje prirodzený vývoj našej poisťovne. Jej cieľom je posilnenie značky YOUPLUS v segmente životného poistenia. Veríme, že budovanie povedomia o značke prispeje k ďalšiemu rozvoju našich aktivít a upevní našu pozíciu na trhu životného poistenia,“ hovorí Ľubor Vrlák, generálny riaditeľ YOUPLUS CZ/SK.
V tejto súvislosti vypísala poisťovňa medzinárodný viackolový tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu, z ktorého vyšla víťazne slovenská agentúra ČOSI.
Tá posilní strategické, kreatívne a komunikačné aktivity YOUPLUS v Českej republike a na Slovensku. Nový komunikačný koncept „DOBRE VEDIEŤ“ z dielne agentúry je postavený na akcentovaní hodnôt istoty a predvídateľnosti, ktoré považujú ľudia pri výbere poisťovne za kľúčové.
„Prekvapenia patria k životu, nie k poisteniu. Tu je dobré vedieť, že za mnou stojí poisťovňa bez prekvapení, ktorá komunikuje férovo, otvorene, bez skrytých háčikov, výhovoriek či malých písmen pod čiarou a vždy plní to, na čom sme sa dohodli,“ približuje komunikačný koncept Maroš Kemény, managing director agentúry ČOSI.
„Chceli sme v kampani zdôrazniť dôležitosť výberu poisťovne, v ktorej od začiatku viete, na čom ste. Život nás totiž dokáže často prekvapiť a predovšetkým, keď to najmenej čakáme. Naše poistenie sa ale vie prispôsobiť každej situácii. Verím, že sa nám podarilo odkomunikovať, že s YOUPLUS môžete pustiť obavy z hlavy a žiť tak, ako ste vždy chceli. Jednoducho sa spoľahnúť na poisťovňu bez nepríjemných prekvapení,“ vysvetľuje Filip Bartoš, obchodný a marketingový riaditeľ CZ/SK.
Komunikácia nového konceptu začína v týchto dňoch intenzívnou internou komunikáciou a online kampaňou, ktorá má za cieľ zvýšiť povedomie o značke YOUPLUS. Dlhodobý koncept „DOBRE VEDIEŤ“ sa následne rozvinie do produktovej komunikácie a smerom k spoločensky zodpovedným aktivitám.