YOUPLUS x ČOSI
StoryEditor

Komunikačnú stratégiu švajčiarskej poisťovne YOUPLUS bude mať na starosti agentúra ČOSI

05.12.2022, 08:00
Autor:
redred

Poisťovňa smerovala svoju doterajšiu marketingovú komunikáciu primárne smerom k B2B klientom, teda poisťovacím agentom. Teraz mení svoju stratégiu. 

Na základe strategického rozhodnutia, ktoré berie do úvahy prirodzený vývoj spoločnosti a posilňovanie jej pozície na trhu, sa tento koncept upravuje a YOUPLUS zvyšuje intenzitu svojej komunikácie smerom ku koncovým klientom poisťovne.

„Úprava komunikačnej stratégie reflektuje prirodzený vývoj našej poisťovne. Jej cieľom je posilnenie značky YOUPLUS v segmente životného poistenia. Veríme, že budovanie povedomia o značke prispeje k ďalšiemu rozvoju našich aktivít a upevní našu pozíciu na trhu životného poistenia,“ hovorí Ľubor Vrlák, generálny riaditeľ YOUPLUS CZ/SK.

V tejto súvislosti vypísala poisťovňa medzinárodný viackolový tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu, z ktorého vyšla víťazne slovenská agentúra ČOSI.

Tá posilní strategické, kreatívne a komunikačné aktivity YOUPLUS v Českej republike a na Slovensku. Nový komunikačný koncept „DOBRE VEDIEŤ“ z dielne agentúry je postavený na akcentovaní hodnôt istoty a predvídateľnosti, ktoré považujú ľudia pri výbere poisťovne za kľúčové.

„Prekvapenia patria k životu, nie k poisteniu. Tu je dobré vedieť, že za mnou stojí poisťovňa bez prekvapení, ktorá komunikuje férovo, otvorene, bez skrytých háčikov, výhovoriek či malých písmen pod čiarou a vždy plní to, na čom sme sa dohodli,“ približuje komunikačný koncept Maroš Kemény, managing director agentúry ČOSI.

„Chceli sme v kampani zdôrazniť dôležitosť výberu poisťovne, v ktorej od začiatku viete, na čom ste. Život nás totiž dokáže často prekvapiť a predovšetkým, keď to najmenej čakáme. Naše poistenie sa ale vie prispôsobiť každej situácii. Verím, že sa nám podarilo odkomunikovať, že s YOUPLUS môžete pustiť obavy z hlavy a žiť tak, ako ste vždy chceli. Jednoducho sa spoľahnúť na poisťovňu bez nepríjemných prekvapení,“ vysvetľuje Filip Bartoš, obchodný a marketingový riaditeľ CZ/SK.

Komunikácia nového konceptu začína v týchto dňoch intenzívnou internou komunikáciou a online kampaňou, ktorá má za cieľ zvýšiť povedomie o značke YOUPLUS. Dlhodobý koncept „DOBRE VEDIEŤ“ sa následne rozvinie do produktovej komunikácie a smerom k spoločensky zodpovedným aktivitám.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 12:45