Hyundai reklamná kampaň Vianoce
StoryEditor

Trojica najpočúvanejších rádií mení vysielanie. Dôvodom je reklamná kampaň Hyundai

07.12.2022, 16:22
Autor:
redred

Hyundai v nej zaželá poslucháčom pomalé Vianoce. Kampaň kreatívne zastrešila agentúra Respect APP.

Nedovolená rýchlosť jazdy je podľa policajných štatistík druhou najčastejšou príčinou dopravných nehôd na Slovensku. Rôzne prieskumy a štúdie tiež potvrdili, že rýchla hudba nad 120 bpm prispieva u vodičov k väčšej chuti jazdiť rýchlo a znižuje ich pozornosť, ktorú by mali venovať vedeniu vozidla a situácii na cestách.

 

Hyundai Motor Slovakia, autorizovaný importér značky Hyundai pre Slovensko, preto v decembri prichádza s veľmi aktuálnou CSR kampaňou. V predvianočnom čase, pre ktorý je typický zhon spojený s nákupom darčekov a preplnenými cestami, menia tri najväčšie slovenské rádiá - Rádio Expres, Fun rádio a Rádio Slovensko – svoj hudobný repertoár. V špeciálnych vysielacích blokoch, nasadených v časoch dopravných špičiek, hrajú namiesto energických pesničiek melódie pomalých, upokojujúcich skladieb. Téme o vplyve rýchlej hudby na pozornosť za volantom sa venujú aj moderátori počas živých vstupov. O mediálne naprojektovanie kampane sa postarala agentúra Unimedia.

Vypočujte si aj samotný spot: 

Vianoce sú čas, ktorý v mnohých ľuďoch paradoxne vyvoláva veľký stres. V našej tohtoročnej kampani Pomalé Vianoce sme sa preto rozhodli ľudí vyzvať, aby spomalili. Na cestách, aj mimo nich. Ušetrených pár minút pri rýchlej jazde nestojí za riziko, ktoré na preplnených cestách krátko pred sviatkami hrozí. A Vianoce by mali byť nie o zhone a náhlení sa, ale o pokoji a najmä bezpečných návratoch domov k svojim najbližším,“ hovorí Marek Kopča, Marketing & PR Director Hyundai Motor Slovakia.  

Kampaň Pomalé Vianoce odštartovala v prvý decembrový deň na frekvenciách Fun rádia. Postupne sa k nemu pridajú aj Rádio Expres a Rádio Slovensko. Okrem vysielania pomalých piesní, ktoré Hyundai rámcuje v podobe sponzorského odkazu na ich začiatku a po ich odznení, pripravila automobilka aj sériu dvoch 30 sekundových rádiospotov. V nich sa spočiatku svižné tempo známych vianočných piesní a kolied náhle spomalí, aby Hyundai poslucháčom odovzdal posolstvo svojej kampane a zaželal všetkým pomalé Vianoce. Celú tému bezpečnosti a potreby opatrnosti za volantom Hyundai komunikuje aj formou carousel postov a animácií na sociálnych sieťach.

„Sme veľmi radi, že pre Hyundai môžeme pracovať na takýchto prospešných projektoch. Kampaň je postavená na insighte, o ktorom sa príliš nehovorí, ale každý ho pozná.

Nosným prvkom je netradičná kreatíva, ktorá výrazným spôsobom zasahuje do programového vysielania. O to viac si vážime odvahu klienta a ochotu samotných rádií ísť do toho,“ uvádza Lukáš Lukonič, kreatívny riaditeľ Respect APP.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 03:00