Coca Cola vianočný kamión
StoryEditor

Coca-Cola spúšťa vianočnú kampaň so sloganom „The magic of giving“. Na Slovensko sa vrátili aj ikonické kamióny

08.12.2022, 14:24
Autor:
redred

Kamióny Coca-Cola tento rok privezú kúzlo sviatkov do desiatok slovenských miest a podporia aj charitu.

 

Kampaň oslavuje nezastaviteľnú silu Vianoc spájať rodiny i priateľov, aby spoločne prežili nádherné sviatky v duchu motta „Kúzlo byť spolu“. Súčasťou kampane budú tento rok po odmlke spôsobenej pandémiou opäť obľúbené ikonické kamióny Coca-Cola, ktoré sú už viac ako 25 rokov jedným zo symbolov prichádzajúcej vianočnej sezóny.

 

„Coca-Cola kamióny sa stali obľúbenou tradíciou, ktorá prináša do českých a slovenských miest vianočné kúzlo. Vianoce si vždy nájdu cestu, aby spojili rodiny, priateľov a často aj úplne cudzích ľudí prostredníctvom spoločne prežitých kúzelných chvíľ. Kampaň začína 7. 11. spustením TV spotu a bude 360-stupňová,“ hovorí Mária Drotárová, brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre ČR a SR. Zahŕňať bude nielen televíziu, ale aj OOH médiá, obsah pre sociálne siete aj využitie známych influencerov, napríklad českú skupinu Mirai, rovnako ako aktiváciu v obchodoch. Chýbať nebude ani národná spotrebiteľská súťaž v Coke aplikácii.

 

Ikonické kamióny Coca-Cola prvýkrát predstavila vo vianočnej kampani v roku 1995 v spolupráci s reklamnou agentúrou W.B. Doner. Špeciálne efekty mala vtedy na starosť spoločnosť Industrial Light and Magic, ktorá stála za trikmi napríklad vo filmovej sérii Hviezdnej vojny, v Dobyvateľoch stratenej Archy či v snímke Forrest Gump. Nekonečný prúd kamiónov mieriacich do miest bol v prvej reklame vytvorený z troch vozidiel osadených celkom 90 tisíc žiarovkami.

 

Roadshow sa vracia a pomôže charite

Roadshow po Slovensku sa začala v Piešťanoch  a kamión navštívi ďalšiu dvadsiatku miest. Svoje putovanie ukončí 22. decembra. v Stupave.

V každom meste bude okrem kamiónov pripravený sprievodný program so Santom a škriatkami nielen pre rodičov s deťmi, ale pre všetkých, ktorí sa chcú slávnostne naladiť.

Kamióny tento rok okrem atmosféry Vianoc privezú do miest aj akciu „Kúzlo darovať“, v rámci ktorej sa Coca-Cola spojila s Českým a Slovenským Červeným krížom, aby pomohla ľuďom v núdzi.

 

Za každú objednávku jedla a pitia či nákup vianočných predmetov daruje Coca-Cola tržbu Červenému krížu. Návštevníci na mieste následne uvidia vďaka špeciálnej LED obrazovke aktuálne vybranú čiastku z útrat za občerstvenie a vianočné predmety aj to, ako suma postupne rastie a koľko zatiaľ dokázali na dobrú vec prispieť. Celkovo Coca-Cola, spoločne s účastníkmi podujatia, venuje Červenému krížu v Čechách a na Slovensku dohromady takmer 40 000 eur.

 

„Coca-Cola prináša to pravé vianočné kúzlo medzi ľudí už dlhé roky. Pri svojich aktivitách nikdy nezabúda na potrebné, preto ani tohtoročná vianočná kampaň nie je výnimkou. Prostredníctvom Červeného kríža aj tento rok obdarujeme ich klientov, aby pre nich sviatky boli radostnejšie,“ hovorí Veronika Nemcová, riaditeľka komunikácie a spoločenskej zodpovednosti Coca-Cola pre ČR a SR.

 

Vážime si pokračujúcu spoluprácu s Coca-Cola, ktorá každoročne v rámci vianočného obdobia nezabúda ani na potrebné. Vybranou čiastkou potešíme osamelých seniorov až v dvadsiatich mestách a obciach Slovenska, ktorí dostanú darčekové vianočné balíčky. Dúfame, že im takýmto darčekom spríjemníme vianočné chvíle,“ hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka  Slovenského Červeného kríža.

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. február 2023 16:38