StoryEditor

„KAŽDÝ BY MAL DOSTAŤ K SVOJMU TELU NÁVOD NA POUŽITIE,“ HOVORÍ KAMPAŇ OD DNA ERA

15.12.2022, 16:50
Autor:
redred

Kampaň, v ktorej influenceri unboxujú svoje výsledky testov DNA na hyperbolizovaných návodoch na použitie, pripravila agentúra Socialists.

V živote sa často riadime prebratými pravdami a zaručenými radami od iných. Zvlášť internet je ich plný: čo robiť s nafúknutým bruchom, rednúcimi vlasmi, keď nemôžeme spať... Ako je však možné, že známemu fungovali a mne nie?

O tom je kampaň od DNA ERA. Dať zbohom univerzálnym návodom na život a radšej spoznať svoje jedinečné genetické predispozície – návod na použitie svojho tela, ktorý nám vie dať test DNA.

„Naším cieľom je ukázať ľuďom možnosť, ako spoznať svoje telo oveľa hlbšie, a to, aký užitočný nástroj v rámci prevencie môže byť práve test DNA. Často sa stretávame s tým, že zákazníci na sebe pozorujú nejaké symptómy, ale až po analýze DNA zistia, čo môže byť príčina. Tú si potom vedia jednoduchšie overiť už priamo s odborníkom. V lete sme vypísali tender na kreatívnu a digitálnu agentúru a práve tím zo Socialists najlepšie vnímal našu značku a jeho nápad s kampaňou #unboXYourself a návodom na použitie sa nám zapáčil,“ približuje pozadie kampane Dominik Illek, CMO DNA ERA.

Návody na použitie sú v kampani spracované ako nadrozmerné štítky s vtipnými personalizovanými odporúčaniami podľa výsledkov testov. Béžovú kolekciu oblečenia symbolizujúcu ľudskú kožu, na ktorej sú štítky umiestnené, pripravili Socialists v spolupráci so slovenským dizajnérom Lukášom Krnáčom.

image

Explo v kampani DNA ERA.

Tvárami kampane sa stali štyria influenceri Explo, Adam Bardy, Natália Bagárová a Barbora Miklová. Na to, aby bol výber založený na dátach rovnako ako analýza DNA, sa Socialists pri ich výbere spojili so sesterskou agentúrou Data on Steroids. Prostredníctvom nástroja Influence Builder vybrali pre každú z oblastí, ktoré skúma test DNA, vhodného ambasádora.

Tí si najzaujímavejšie výsledky svojich testov rozbalili až priamo pred kamerou – namiesto klasického PDF ich čakali práve spomínané custom neopakovateľné mikiny s vlastnými návodmi na použitie. Z unboxingu vzniklo video, ktoré odštartovalo kampaň v digitáli.

„Video je z 90 % improvizácia priamo na pľaci. Máme radosť, že klient vložil do nás takú veľkú dôveru, aby sme natáčali bez storyboardu či vôbec schváleného scenára s replikami. Produkcia aj postprodukcia boli pre nás o to väčšia výzva, ale vďaka tomu máme naozaj autentický výsledok,“ približuje proces tvorby spotu Michaela Stanová, Creative Lead Socialists.

Video v online rozvíjalo celý ekosystém digitálnych formátov, komunikácia prebiehala cez influencerov a v Bratislave ste mohli vidieť kampaň aj v uliciach na citylightoch. Aktuálne beží jej vianočný follow-up.

image

Kampaň DNA ERA.

Vizitka kampane:

Klient: DNA ERA (Dominik Illek, Lucia Martinová, Jakub Šiška)

Agentúra: Socialists

Strategist: Kristína Labajová

Creative Director: Michaela Stanová, Martin Benca

Art Director: Barbara Kršková

Graphic Designer: Adam Bača

Copywriter: Michaela Stanová

Digital Strategist: Matej Mikuš

Account Manager: Lukáš Marcinko

Produkcia: Leopard Production (Tomáš Haraszti, Filip Meňky, Filip Křížek)

Režisér: Maxim Kľujev

Foto: Welin Nagyová

Mediálna agentúra: Starmedia (Zuzana Gogolová, Jana Čibová, Katarína Snopčoková)

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 09:23