StoryEditor

Konkurencia je veľká, ale naše reklamné agentúry si dlhé roky udržiavajú vysoký štandard

23.12.2022, 00:00
  • Nový prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS) Alexander Smik hovorí o výzvach aj problémoch komunikačnej brandže.
  • Ako urobiť tendre férovejšími a agentúry atraktívnejšími pre mladých?
  • Čo od KRASu očakávajú jeho členovia? 
  • A čo je v dnešnej reklame dôležité? Prečítajte si v rozhovore na webe alebo už čoskoro vo veľkej prílohe Stratégií Reklamné agentúry 2022. 

Pred pár týždňami vás zvolili za prezidenta KRAS-u. Prečo ste vôbec kandidovali?

V KRAS-e som pôsobil pri dvoch prezidentoch – pri Róbertovi Slovákovi aj Zuzke Ďurčekovej, keď som bol členom Prezídia. Mojou prioritnou agendou bol Zlatý klinec a Young Lions, ale v Prezídiu sme riešili všetky témy, ktoré KRAS zastrešuje. V rámci súťaží Zlatý klinec a Young Lions aj Effie sme priniesli viacero inovácií, naštartovali aktivity ako raňajky s reklamou či Férový tender. Žijeme však dynamickú dobu a stále vieme veci ešte viac posunúť. A toto bola jedna z mojich ambícií, prečo pokračovať v rámci Prezídia. Osobne by som rád zintenzívnil komunikáciu medzi profesijnými združeniami ako ADC, ADMA a ďalšie. K všetkým členom KRAS-u cítim rešpekt, a preto si veľmi vážim ich dôveru a súčasne cítim obrovskú zodpovednosť.

V KRAS-e nie ste nováčik, ale prekvapilo vás niečo od nástupu do funkcie, niečo, čo ste vôbec neočakávali?

Nič zásadné ma neprekvapilo. Keďže v rámci Prezídia pokračujem, mal som jasnú predstavu, ktoré veci budeme musieť riešiť. KRAS má viacero kľúčových brandžových aktivít počas celého roka, a to si vyžaduje od prezidenta, Prezídia a výkonnej riaditeľky čas a nasadenie.

Čo od vás ako od brandžovej asociácie žiadajú vaši členovia?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2024 10:51