Najväčšie slovenské online fitko Fitshaker spúšťa každoročne spolu so začiatkom nového roka komunikáciu k Novoročnej výzve. Ide o 50-dňovýonline program, vďaka ktorému môžu ženy schudnúť, vyformovať postavu, zmeniť stravovanie, prehodnotiť vlastné priority a vybudovať si návyky k zdravšiemu životnému štýlu.
A práve táto celková premena sa stala ústredným motívom kampane.
„Pred samotným vymýšľaním konceptu sme sa infiltrovali medzi členky Fitshaker komunity. Stali sme sa súčasťou facebookovej skupiny, ktorá združuje ženy cvičiaces Fitshakerom. Právepríbehy, ktoré v skupine zdieľali, nás inšpirovali priniesť koncept, ktorý by zobrazil zmenu, ktorú každá žena môže vďakaNovoročnej výzve zažiť. Pravidelné cvičenie totiž ženám neprináša len fyzickú premenu, ale aj zmenu mindsetu a prehodnoteniepriorít. Inými slovami, vďaka Novoročnej výzve z vás môže byť každý deň iná, sebavedomejšia, šťastnejšia a viac fit žena,“uvádza Ivana Hornická Pacoňová, spoluzakladateľka a seniorcopywriterka agentúry Kreatívna Dvojica.
„Okrem toho sme pri tvorbe konceptu zohľadnili fakt, že dôležitou súčasťou cieľovej skupiny sú nielen mladé ženy, ale ajdámyvo veku 45+.Svoju úlohu zohralo tiežobdobie, počas ktorého kampaň beží. Pieseň Iná ženaje hit, ktorý poznajú viaceré generácie a v našom prevedení výbornereaguje aj na aktuálne‘new year, new me‘predsavzatia,“ doplnila.
Kampaň pozostáva z TV spotu, online videa, rádio spotu a online vizuálov. Prespievanú pieseň Iná žena nájdu v hudobnej knižnici aj používatelia Instagramu.
Podľa slov Petra Švarala, CEO Fitshaker, mala spoločnosť v hľadáčiku viacero agentúr, no nakoniec siahli po Kreatívnej Dvojici. „Zaujali nás nielen svojím nadšením a premýšľaním nad naším brandom, ale aj tým, že sú menšou agentúrou. Takže sme si boli istí, že budú na kampani zodpovedne pracovať tíistí ľudia, ktorých prácu registrujeme už dlhšie. Z troch predstavených konceptov sme si vybrali práve koncept Iná žena, pretože najlepšie reflektuje našu cieľovku. A teda to, čím si takmer každý deň prechádza matka, manželka, pracujúca žena. Je dôležité, aby si dnešné ženy uvedomili, že až keď je mama v pohode, až potom je v pohode celá rodina. Keď sme navyše tento príbeh podporili notoricky známym retro songom, tak z tohto vznikol chytľavý spot, ktorý si, pevne veríme, bude ešte po novom roku spievať nejedna žena.“
Vizitka kampane
Klient:Fitshaker (Peter Švaral, Katarína Rakúsová)
Agentúra: Kreatívna Dvojica
Creativedirector: Iva HornickáPacoňová, Michal Hornický
Copywriter: Iva HornickáPacoňová, Soňa Čásárová
Art director: Michal Hornický, Veronika Holásková
Réžia: Vladimír Kriško
Kamera &foto: Ondrej Synak
Hudba:Zoli Tóth
Spev SK: Petra Jurinová
Spev CZ: Linda Finková
Nasadenie kampane: TV, rádio, online
Trhy: Slovensko, Česko