StoryEditor

Každý deň je zo mňa iná žena, spieva v kampani Fitshaker

02.01.2023, 15:01
Autor:
redred

Kampaň k novoročnej výzve pre dva trhy pripravila agentúra Kreatívna Dvojica.

Najväčšie slovenské online fitko Fitshaker spúšťa každoročne spolu so začiatkom nového roka komunikáciu k Novoročnej výzve. Ide o 50-dňovýonline program, vďaka ktorému môžu ženy schudnúť, vyformovať postavu, zmeniť stravovanie, prehodnotiť vlastné priority a vybudovať si návyky k zdravšiemu životnému štýlu.

image

Kampaň novoročná výzva pre Fitshaker pripravila Kreatívna dvojica.

A práve táto celková premena sa stala ústredným motívom kampane.

Pred samotným vymýšľaním konceptu sme sa infiltrovali medzi členky Fitshaker komunity. Stali sme sa súčasťou facebookovej skupiny, ktorá združuje ženy cvičiaces Fitshakerom. Právepríbehy, ktoré v skupine zdieľali, nás inšpirovali priniesť koncept, ktorý by zobrazil zmenu, ktorú každá žena môže vďakaNovoročnej výzve zažiť. Pravidelné cvičenie totiž ženám neprináša len fyzickú premenu, ale aj zmenu mindsetu a prehodnoteniepriorít. Inými slovami, vďaka Novoročnej výzve z vás môže byť každý deň iná, sebavedomejšia, šťastnejšia a viac fit žena,“uvádza Ivana Hornická Pacoňová, spoluzakladateľka a seniorcopywriterka agentúry Kreatívna Dvojica.

„Okrem toho sme pri tvorbe konceptu zohľadnili fakt, že dôležitou súčasťou cieľovej skupiny sú nielen mladé ženy, ale ajdámyvo veku 45+.Svoju úlohu zohralo tiežobdobie, počas ktorého kampaň beží. Pieseň Iná ženaje hit, ktorý poznajú viaceré generácie a v našom prevedení výbornereaguje aj na aktuálne‘new year, new me‘predsavzatia,“ doplnila.

Kampaň pozostáva z TV spotu, online videa, rádio spotu a online vizuálov. Prespievanú pieseň Iná žena nájdu v hudobnej knižnici aj používatelia Instagramu.

Podľa slov Petra Švarala, CEO Fitshaker, mala spoločnosť v hľadáčiku viacero agentúr, no nakoniec siahli po Kreatívnej Dvojici. „Zaujali nás nielen svojím nadšením a premýšľaním nad naším brandom, ale aj tým, že sú menšou agentúrou. Takže sme si boli istí, že budú na kampani zodpovedne pracovať tíistí ľudia, ktorých prácu registrujeme už dlhšie. Z troch predstavených konceptov sme si vybrali práve koncept Iná žena, pretože najlepšie reflektuje našu cieľovku. A teda to, čím si takmer každý deň prechádza matka, manželka, pracujúca žena. Je dôležité, aby si dnešné ženy uvedomili, že až keď je mama v pohode, až potom je v pohode celá rodina. Keď sme navyše tento príbeh podporili notoricky známym retro songom, tak z tohto vznikol chytľavý spot, ktorý si, pevne veríme, bude ešte po novom roku spievať nejedna žena.“

Vizitka kampane

Klient:Fitshaker (Peter Švaral, Katarína Rakúsová)

Agentúra: Kreatívna Dvojica

Creativedirector: Iva HornickáPacoňová, Michal Hornický

Copywriter: Iva HornickáPacoňová, Soňa Čásárová

Art director: Michal Hornický, Veronika Holásková

Réžia: Vladimír Kriško

Kamera &foto: Ondrej Synak

Hudba:Zoli Tóth

Spev SK: Petra Jurinová

Spev CZ: Linda Finková

Nasadenie kampane: TV, rádio, online

Trhy: Slovensko, Česko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 22:58