Na nový rok si každý dáva nejaké predsavzatie. Je to taká tradícia. A rovnako je tradícia ich veľmi rýchlo porušiť. V novej kampani Orangeu, ktorá je plynulým pokračovaním tej vianočnej, si divák môže vychutnať prvotné nadšenie sympatickej rodinky, ktorá sa po sviatkoch rozhodne viac hýbať, športovať, zdravo sa stravovať...... Veď to poznáte.
Rodinka Orange pri svojich aktivitách všetky internety intenzívne používa a teší sa zo života. Či už športujú vonku alebo doma v obývačke. Mať internet vonku aj doma s ponukou Love sa totiž oplatí a navyše môžete získať smart zariadenia už od 1 eura. A aby im bolo ešte veselšie, spoty sú sprevádzané vzletnými veršami, tradične, v podaní obľúbeného Števa Martinoviča.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Zábava sa vracia do obývačky
Klient: Orange Slovensko, a.s./Jana Danihelová, Katarína Müsslerová, Hana Čupilová, Annamária Naništová
Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers, s.r.o.
Creative director: Peter Michalka
Strategy director: Peter Šurín
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský
Account director: Roman Breja
Account manager: Lenka Pavlíčková
Mediálna agentúra: Mediacom
Digitálna agentúra: Elite/Monday Lovers, s.r.o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 7.1.2023
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Názov pesničky použitej v spote: The Magical Tree
Autor hudby: Studio Le Bus
Zvukový majster: Vladimir Bajnoci
Fotograf: Ivan Horváth