StoryEditor

Marcela Šuštiaková o Veľkej fpoho hre: Aj firmy chcú súťažiť

12.01.2023, 11:10

Súkromný koncert, teambuilding, tankovanie, ale aj inzercia v Hospodárskych novinách. To sú ceny, o ktoré súťažili firmy vo Veľkej fpoho hre, ktorú zorganizovala spoločnosť DOXX – Stravné lístky. O tejto netradičnej promoaktivite sme sa rozprávali s Brand and Marketing Director Skupiny DOXX Marcelou Šuštiakovou

Stravovacie poukážky alebo karty musia momentálne výrazne zabojovať o svoje miesto na trhu. Akými aktivitami sa snažíte zvýšiť ich atraktivitu?

Stravovacie poukážky nebojujú, oni pomáhajú (smiech). Pomáhajú roky podporovať ľudí, zamestnancov a cielene, účelovo smerovať peniaze na konkrétny dobrý účel, tak ako je to vo vyspelej Európe zvykom. Podporovať atraktivitu našich stravovacích kariet sa snažíme najmä tým, že vysvetľujeme výhody pre bežných ľudí, aby si sami mohli vybrať, čo im vyhovuje viac. Najobľúbenejšími výhodami pri stravovacích gastrokartách je pohodlie, jednoduchosť a získanie cashbackov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. september 2024 11:08