StoryEditor

COOP Jednota pozná liek na infláciu

13.01.2023, 16:05
Autor:
redred

S novým rokom prichádzajú aj obavy z rastu cien. Obavy sú síce oprávnené, no našťastie existuje spôsob, ako nakúpiť výhodne.

Vlastné značky COOP Jednoty predstavujú lacnejšiu alternatívu voči brandovým produktom. Tradičná kvalita, Mamičkine dobroty, Dobrá cena, Premium, Zelovoc, Perun, Biova či Junior ponúkajú zákazníkom reťazca ideálny pomer medzi kvalitou a cenou, takže sú obľúbené ako u náročných zákazníkov, tak aj u tých, ktorí sa rozhodujú podľa ceny.

Počas januára môžu zákazníci kúpou výrobkov spomínaných vlastných značiek COOP Jednoty ušetriť hneď dvakrát! Jednak vďaka výhodným cenám a zároveň v rámci aktuálnej kampane, ktorá reaguje na spotrebiteľské trendy, ktoré vyvoláva vyššia miera inflácie. Konkrétne, pri nákupe výrobkov vlastných značiek získajú zákazníci späť časť ich ceny.

Túto mechaniku predstavila COOP Jednota svojim zákazníkom prostredníctvom kampane, ktorú pripravila v spolupráci s reklamnou agentúrou JANDL. Spot, ktorý okrem mechanizmu oboznamuje zákazníkov so širokou ponukou vlastných značiek COOP Jednoty, je ďalším zábavným príbehom známej reklamnej dvojice bača a honelník. Tentoraz sa honelník rozhodne simulovať a aby nemusel ísť na nákup, vyhovára sa na infláciu. Bača veľmi dobre vie, že toto „divadielko“ je zbytočné a honelníkovi dá cennú radu. Posolstvo tak ubezpečí zákazníkov citlivých na cenu, že môžu nakupovať bez obáv aj v roku 2023.

Kampaň pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).

 

Vizitka kampane:

Klient: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Creative Director: Ján Fajnor

Art Director: Pavel Gajdoš

Copywriter: Karol Thiry

Stratég: Jakub Kováč

Account Director: Rastislav Kuttner

Account Executive: Martin Hudák

Media planner: Matej Macho

Produkcia: Kimono

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:31