StoryEditor

Denník Sme oslavuje 30 rokov. V kampani vzdáva hold čitateľom a mení logo na STE

17.01.2023, 18:17
Autor:
redred

Dočasná zmena názvu je súčasťou kampane, ktorú pripravila reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy.

Denník Sme  oslavuje 30 rokov od svojho vzniku. Logo SME sa dnes na portáli sme.sk mení na STE.

Tvárami kampane sa stali samotní predplatitelia SME: od študentov po dôchodcov, podnikateľov, pedagógov, ale aj špičkových odborníkov vo svojich oblastiach. Každý z nich priniesol svoj pútavý príbeh.

„Počas kastingu a natáčania nás veľmi pozitívne prekvapil úprimný a vrelý vzťah, ktorý majú k Smečku jeho čitatelia. A aj napriek tomu, že všetci boli neherci, spolupráca s nimi bola mimoriadne hladká a príjemná, zhodujú sa kreatívni riaditelia kampane Michal Valušek a Roman Hríbik z Istropolitana Ogilvy.

Produkcie TV spotov a online videí sa zhostila HomeMedia Production a o réžiu sa postaral Branislav Vincze.

Kampaň dopĺňa rádiospot, ktorý nahral dlhoročný hlas denníka Robert Roth, vizuály aj séria postov na sociálnych sieťach. 

 

Vizitka kampane:

KLIENT: Petit Press, a.s. – SME - Peter Nagy, Martina Polková, Jakub Daňo

CREATIVE DIRECTOR: Peter Darovec, Roman Hríbik, Michal Valušek

ART DIRECTOR: Michal Valúšek, Peter Hrevuš, Lukáš Jurák

STRATEGY DIRECTOR: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

COPYWRITER: Roman Hríbik, Marek Suchitra

ACCOUNT MANAGER: Tomáš Markusek

SOCIAL: Zuzana Frtúsová, Marek Suchitra

RÉŽIA: Branislav Vincze            

PRODUKCIA: HomeMedia Production a.s.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:17