Denník Sme oslavuje 30 rokov od svojho vzniku. Logo SME sa dnes na portáli sme.sk mení na STE.
Tvárami kampane sa stali samotní predplatitelia SME: od študentov po dôchodcov, podnikateľov, pedagógov, ale aj špičkových odborníkov vo svojich oblastiach. Každý z nich priniesol svoj pútavý príbeh.
„Počas kastingu a natáčania nás veľmi pozitívne prekvapil úprimný a vrelý vzťah, ktorý majú k Smečku jeho čitatelia. A aj napriek tomu, že všetci boli neherci, spolupráca s nimi bola mimoriadne hladká a príjemná,“ zhodujú sa kreatívni riaditelia kampane Michal Valušek a Roman Hríbik z Istropolitana Ogilvy.
Produkcie TV spotov a online videí sa zhostila HomeMedia Production a o réžiu sa postaral Branislav Vincze.
Kampaň dopĺňa rádiospot, ktorý nahral dlhoročný hlas denníka Robert Roth, vizuály aj séria postov na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
KLIENT: Petit Press, a.s. – SME - Peter Nagy, Martina Polková, Jakub Daňo
CREATIVE DIRECTOR: Peter Darovec, Roman Hríbik, Michal Valušek
ART DIRECTOR: Michal Valúšek, Peter Hrevuš, Lukáš Jurák
STRATEGY DIRECTOR: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
COPYWRITER: Roman Hríbik, Marek Suchitra
ACCOUNT MANAGER: Tomáš Markusek
SOCIAL: Zuzana Frtúsová, Marek Suchitra
RÉŽIA: Branislav Vincze
PRODUKCIA: HomeMedia Production a.s.