V máji 2022 bolo vyhlásené verejné obstarávanie, do ktorého sa zapojilo šesť účastníkov. Cieľom bolo vybrať agentúru, ktorá sa stane dlhodobým strategickým partnerom spolutvoriacim komunikáciu značky. Výberové konanie pozostávalo z dvoch kôl, v ktorých sa hodnotila kvalita vypracovaného kreatívneho riešenia a cenová ponuka.
„Rád by som sa poďakoval všetkým zúčastneným agentúram za vynaložené úsilie, inšpiratívne pohľady a profesionalitu. Teší ma, že sme mali možnosť vyberať spomedzi top agentúr preukazujúcich dlhodobú stabilnú kvalitu. Všetko sa dialo maximálne transparentne s vopred zadefinovanými kritériami, čo je z môjho pohľadu jednou z top priorít, ako v takýchto prípadoch postupovať. Víťaznej agentúre ešte raz gratulujem a verím, že spoločne posunieme komunikáciu značky TIPOS správnym smerom,“ zhodnotil verejné obstarávanieKristián Baráti, Výkonný riaditeľ sekcie marketingu.
Tretí najväčší zadávateľ chce zjednotiť komunikáciu
Podľa rebríčka TOP zadávateľov bol TIPOS za uplynulý rok tretím najväčším zadávateľom po spoločnostiach Lidl a Kaufland. Veľkou výzvou pre značku je zjednotenie celkovej komunikácie a jej synergický efekt smerom k posilneniu brandových parametrov.
Zároveň chce výraznejšie komunikovať svoje výsadné postavenie najväčšieho podporovateľa športu na Slovensku. Spoločnosť Tipos je zároveň jediným držiteľom prestížneho certifikátu v oblasti zodpovedného hrania na Slovensku, čím dosiahla súlad s vysokými štandardmi zodpovedného hrania, ktoré sleduje Európska lotériová asociácia.
„Komunikácia Tiposu s tak širokým portfóliom produktov a aktivít potrebovala zastrešiť kvalitnou fullservisovou agentúrou. Vnímam to tak, že prišiel čas dodať komunikácii viac autentickosti a výraznejšie sa zameraťnaimidžové parametre. Cieľom je nielen udržať rast, ale najmä zlepšiť vnímanie značky. Vypracované zadania sme detailne prešli slide by slide a hľadali sme čo najväčší súlad s našou predstavou ďalšieho budovania značky. Veľmi oceňujem kvalitu prác a zodpovedný prístup, aký k tomuto zadaniu agentúry zvolili,"doplnila Martina Fatyková, vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, prieskumov a plánovania spoločnosti Tipos.
Z verejne dostupných údajov je známe, že do obstarávania sa zapojili nasledovné agentúry resp. skupiny dodávateľov (abecedne): Dotcom.sk, MullenLowe GGK, MUW/Saatchi&Saatchi, Wiktor Leo Burnett, a dve skupiny dodávateľov: LMN team (Effectivity, LMN, Relationsconsulting)Work&Hugs (Work&Hugs + Kreativ Gang).
„Tipos bol pre nás zásadnou výzvou a poriadne preveril naše sily. Som hrdý na náš tím, že sa nám podarilo presadiť v takej tvrdej konkurencii. Teší ma to o to viac, že sme podľa výsledného bodovania zvíťazili v oboch kolách tohto náročného tendra. Do spolupráce ideme s chuťou pomôcť značke Tipos dosiahnuť požadované ciele,"uviedol Marek Pajtáš, Managing Director víťaznej reklamnej agentúry MullenLowe GGK.