Pripravili sme pre vás reklamy, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý.
Spoločnosť Go4insight sa v rámci prieskumu Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 16 – 29 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalších maximálne päť reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Respondenti mohli uviesť reklamu z akéhokoľvek odvetvia a akéhokoľvek mediatypu (TV, internet, outdoor, printy...).
Stratégie spolu s Go4insight exkluzívne vyhodnotili najúspešnejšie reklamy za druhý polrok 2022. Prieskumná agentúra vybrala najúspešnejšie kampane z pohľadu znalosti a to naprieč všetkými mesiacmi a siedmymi najčastejšie spomínanými segmentami. Pozrite si najviac zapamätateľné reklamy za jednotlivé biznis segmenty.
Zostáva vám 57% na dočítanie.