Na Slovensku vaša spoločnosť pôsobí viac než 10 rokov, ako by ste zhodnotil slovenský programmatický trh a jeho vývoj za posledné 3 roky aj v porovnaní s Českou republikou?
Posledné tri roky boli predovšetkým kvôli covidu a vojne na Ukrajine špecifické, ale napriek tomu sme oboch trhoch dokázali pomerne významne rásť. Okrem rastu objemu investícii do display reklamy za to vďačíme aj ďalším možnostiam, ktoré súčasná proramatická reklama ponúka, napríklad digital-out-of-home (DOOH), digitálnemu audiu, gamingu alebo connected TV (CTV). Dá sa povedať, že oba trhy sú určitým spôsobom veľmi podobné (napríklad štruktúrou inzerentov), ale zároveň sa v niektorých ohľadoch líšia.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.