StoryEditor

Priestor pre zlepšenie v slovenskom programmatic vidím v lepšom využívaní dát zadávateľov a vydavateľov

23.01.2023, 07:51
Autor:
redred
  • S Michalom Štádlerom, Country managerom spoločnosti Adform, sme hovorili o aktuálnej situácii v programmatic reklame na Slovensku.
  • Aké reklamné formáty uprednostňujú slovenskí zadávatelia? 
  • Ktoré sa ukazujú ako najefektívnejšie? 
  • Aká budúcnosť čaká programmatic reklamu v ére bez cookies? 

Na Slovensku vaša spoločnosť pôsobí viac než 10 rokov, ako by ste zhodnotil slovenský programmatický trh a jeho vývoj za posledné 3 roky aj v porovnaní s Českou republikou?

Posledné tri roky boli predovšetkým kvôli covidu a vojne na Ukrajine špecifické, ale napriek tomu sme oboch trhoch dokázali pomerne významne rásť. Okrem rastu objemu investícii do display reklamy za to vďačíme aj ďalším možnostiam, ktoré súčasná proramatická reklama ponúka, napríklad digital-out-of-home (DOOH), digitálnemu audiu, gamingu alebo connected TV (CTV). Dá sa povedať, že oba trhy sú určitým spôsobom veľmi  podobné (napríklad štruktúrou inzerentov), ale zároveň sa v niektorých ohľadoch líšia. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. január 2023 16:44