Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
StoryEditor

THIS IS LOCCO pripravilo pre Kaufland merch na každú narazeninu. V hlavnej úlohe s Liborom Hudáčkom

23.01.2023, 10:25
Autor:
redred

Vyzerá ako mrkva, ale je to vrecko. Chladiace. Po guláši so Šuplerom a Golonkom prichádza mrkva s Liborom Hudáčkom.

 

Kaufland Slovensko je ako dlhoročný partner Slovenského zväzu ľadového hokeja s hokejistami v dobrom… aj v zlom. A presne na tom je založená nová kampaň v hlavnej úlohe s Liborom Hudáčkom a vreckom zeleniny.

Keď sa niekto zraní, prvá vec, ktorú si na vyvrtnutý členok či narazené koleno prikladá, je mrazená zelenina. A keďže Kaufland vie, že športovci potrebujú okrem dobrej stravy aj kvalitnú regeneráciu, využíva tento insight z domácností a dostáva mrazenú zeleninu do profesionálneho športu. Nielen hokejistom Kaufland preto rozdal unikátny merchandising.

image

Kaufland mrkva chladiace vrecko

Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka, v ktorom je s mrazenou mrkvou zachytený po zranení na striedačke. Záber z videa si vzápätí požičala stránka EMEFKA, ktorá z neho na svojom Instagrame spravila meme. To prezdieľal aj samotný Kaufland.

O pár dní neskôr sa Kaufland priznal k novému merchu v hero videu. Libor Hudáček ho v spote rozdáva športovcom, ktorí sa zranili. Kaufland, samozrejme, nepoužíva skutočnú mrazenú zeleninu, ale vytvoril unikátne chladiace vrecko. Jeho obal vyzerá ako mrazená mrkva z Kauflandu privátnej značky K-Classic (alebo „ich vlastnej značky K-Classic“) a náplň je z profesionálneho chladiaceho gélu pre športovcov. A hoci sa toto vrecko v Kauflande nepredáva, ak s ním chcú diváci vykorčuľovať zo zranení, môžu ho vyhrať v súťaži na Facebooku a Instagrame Kauflandu.

mrkva hero

„S Kauflandom robíme hokejové kampane roky. Naši zákazníci už vedia, že sme pri našich hviezdach vždy, keď vyskočia na ľad. Tentokrát sme sa však chceli ukázať ako partner športovcov netradične mimo svetiel reflektorov aj v tom zlom. Preto sme vytvorili unikátny produkt, ktorý prirodzene spája svet športu a supermarketu.

Napohľad obyčajné vrecko mrazenej mrkvy nám navyše prináša príležitosti spontánneho brandingu, keďže práve zranenia sú často ostro sledované a dostávajú sa do médií. A práve pri nich už pomáhame tiež,“ dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.

 

Vizitka kampane

Názov kampane: Chladiace vrecko z Kauflandu

Klient: Kaufland Slovensko 

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative & Strategy Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Adrian Méry

Copywriter: Juraj Kováč, Michal Roháček, Dano Vachuna, Sandra Conortová

Account Manager: Michal Ružica

 Produkcia: HITCHHIKER FILMS 

Réžia: Daniel Laurinc

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2024 19:32