Nová kampaň je postavená na autentických reakciach ľudí. Pýtame sa ich, čo im spravilo radosť za uplynulých 30 rokov a ich spontánne vyjadrenia sú doplnené tzv. scratch artom. Táto technika bola použitá preto, lebo začiatok osláv 30. výročia Tiposu je spojený s uvedením špeciálnej edície oslavných stieracích žrebov.
Súčasťou kampane je nový layout z dielne agentúry, ako aj nové audiologo značky. To všetko s cieľom posilniť rozpoznateľnosť komunikácie, ktorá bude mať napriek rôznym produktom a posolstvám výrazné zjednocujúce prvky.
Kampaň štartuje od zajtra televíznym spotom, ktorý režírovala Paulína Mačáková a produkovala spoločnosť Right&Stuff. Súčasťou kampane bude pestrý komunikačný mix naprieč všetkými relevantnými mediatypmi.
"Špecifikom tohto nakrúcania bolo, že sme dopredu nepoznali vyjadrenia ľudí. Vsadili sme na ich spontánne reakcie a maximálnu možnú mieru autentickosti. Následne sme stieraním vytvárali grafické symboly charakterizujúce jednotlivé radosti. Produkčne sme si to tým pádom spravili náročnejšie, ale s cieľom, aby výsledok prezentoval uveriteľnú emóciu radosti. Ďakujem celému tímu, na čele s režisérkou Pavlínou Mačákovou, za nasadenie a profesionálny výkon", dodal Vlado Slivka, Creative Director MullenLowe GGK.
Vizitka kampane
Názov kampane: Radosť má mnoho podôb
Klient: Tipos, národná lotériová spoločnosť, a.s.
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Idea: Braňo Mladý, Peter Rajčák, Vlado Slivka
Strategy: Róbert Cyprich, Marek Pajtáš, Jakub Straka
Art Director: Braňo Mladý
Copywriter: Peter Rajčák, Vlado Slivka
Account Manager: Katarína Prikler
Produkcia: Right&Stuff
Réžia: Pavlína Mačáková
Fotograf: Martin Fridner