Hlavnú úlohu zohrávajú superhrdinovia Marvel. Obľúbené nápoje sa tak stanú bránou do sveta, ktorému vládnu Iron Man, Kapitán Amerika, Čierna vdova a ďalšie ikonické postavy s nadprirodzenými schopnosťami.
Skutočné kúzla potom čakajú na víťaza súťaže o výlet do Marvel Avengers Campus v Disneyland® Paris a stovky ďalších špičkových aj filmových cien.
„Novú kampaň sme pripravili spolu s naším dlhodobým partnerom. Za viac ako tri dekády partnerstva oboch značiek ide o našu doposiaľ najväčšiu spoluprácu. Kampaň spúšťame na celkom 29 trhoch po celom svete. Týmto spojením chceme vyzdvihnúť fakt, že nápoje Coca-Cola a filmy Marvel vytvárajú perfektné spojenie,“ hovorí Mária Drotárová, brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko, a dodáva, že na túto špeciálnu kampaň je značka Coca-Cola pyšná.
„Sme veľmi radi, že môžeme odštartovať rok 2023 takou veľkolepou kampaňou práve v spolupráci s naším dlhoročným partnerom Disney.“
Fanúšikovia značiek Coca-Cola a Marvel sa môžu v rámci 360-stupňovej kampane tešiť napríklad na limitovanú edíciu fliaš a plechoviek v šiestich variantoch špeciálneho dizajnu. So superhrdinami sa však stretnú okrem obalov nápojov a predajní aj na množstve ďalších miest — od televíznych spotov a outdoor nosičov cez online videá či bannery až po kiná alebo známy český festival popkultúry Comic-Con Prague 2023.
Súčasťou kampane je aj spolupráca s influencermi. Za Českú republiku sa napríklad zapoja Luboš Kulíšek, Lukáš Zachara, Ján Hrdlička a jedna z najpopulárnejších českých youtuberiek Andrea Havelková. Slovensko sa môže chváliť menami ako Miroslav Bača alias thebacis alebo Peter Altof alias @Expl0ited, ktorý je veľkým fanúšikom superhrdinov Marvel. Niektorí sledujúci o ňom dokonca hovoria, že svojím vzhľadom pripomína Kapitána Ameriku.
„Keď ma Coca-Cola oslovila s tým, že by som mal byť súčasťou kampane Coke & Marvel a dostať tak príležitosť navštíviť Disneyland Paris, bol som nadšený. Kombinácia superhrdinov, super nápojov a skvelého výletu ma nadchla. Verím, že rovnakú radosť budú mať aj všetci filmoví nadšenci, pretože aj oni majú vďaka súťaži Coca-Cola možnosť pozrieť sa do Disneyland Paris,“ dopĺňa Peter Altof.
Domáce kino či Disneyland?
Po celú dobu viac ako dvojmesačnej kampane sa budú môcť ľudia zapojiť aj do súťaže o epické ceny. Stačí len naskenovať QR kód z obalu, do aplikácie Coca-Cola zadať PIN spod viečka a skúsiť vyhrať niektorú zo stoviek odmien. Jednoduchý princíp súťaže umožňuje už spomínaná Coca-Cola aplikácia, ktorá minulý rok zaznamenala enormný úspech.
Cenami v tohtoročnej súťaži Coke and Marvel sú napríklad sedacie vaky či popkornovače v dizajne Coca-Cola, televízory, domáce kiná a projektory Samsung alebo skutočne špičková hlavná cena.
V rámci nej navštívia štyri rodiny Disneyland Paris, a to konkrétne Marvel Avenger Campus, teda miesto, odkiaľ je to do multivesmíru Marvel z planéty Zem najbližšie. Do súťaže sa pritom možno zapojiť nielen prostredníctvom kódov zo špeciálnej limitovanej edície Coca-Cola a Coca-Cola Zero, ale aj vďaka kódom z ďalších nápojov, ktorými sú Fanta, Sprite alebo Fuze Tea.