Coca Cola a Marvel
StoryEditor

Nový dizajn fliaš aj plechoviek a súťaž o epické ceny. Coca Cola sa stala bránou do sveta Marvel

30.01.2023, 15:52
Autor:
redred

Coca-Cola spolu s mediálnym a zábavným konglomerátom Disney odštartovala marketingovú kampaň „Multivesmír na teba čaká“.

Hlavnú úlohu zohrávajú superhrdinovia Marvel. Obľúbené nápoje sa tak stanú bránou do sveta, ktorému vládnu Iron Man, Kapitán Amerika, Čierna vdova a ďalšie ikonické postavy s nadprirodzenými schopnosťami.

Skutočné kúzla potom čakajú na víťaza súťaže o výlet do Marvel Avengers Campus v Disneyland® Paris a stovky ďalších špičkových aj filmových cien.

 

„Novú kampaň sme pripravili spolu s naším dlhodobým partnerom. Za viac ako tri dekády partnerstva oboch značiek ide o našu doposiaľ najväčšiu spoluprácu. Kampaň spúšťame na celkom 29 trhoch po celom svete. Týmto spojením chceme vyzdvihnúť fakt, že nápoje Coca-Cola a filmy Marvel vytvárajú perfektné spojenie,“ hovorí Mária Drotárová, brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko, a dodáva, že na túto špeciálnu kampaň je značka Coca-Cola pyšná.

„Sme veľmi radi, že môžeme odštartovať rok 2023 takou veľkolepou kampaňou práve v spolupráci s naším dlhoročným partnerom Disney.“

 

Fanúšikovia značiek Coca-Cola a Marvel sa môžu v rámci 360-stupňovej kampane tešiť napríklad na limitovanú edíciu fliaš a plechoviek v šiestich variantoch špeciálneho dizajnu. So superhrdinami sa však stretnú okrem obalov nápojov a predajní aj na množstve ďalších miest — od televíznych spotov a outdoor nosičov cez online videá či bannery až po kiná alebo známy český festival popkultúry Comic-Con Prague 2023.

Súčasťou kampane je aj spolupráca s influencermi. Za Českú republiku sa napríklad zapoja Luboš Kulíšek, Lukáš Zachara, Ján Hrdlička a jedna z najpopulárnejších českých youtuberiek Andrea Havelková. Slovensko sa môže chváliť menami ako Miroslav Bača alias thebacis alebo Peter Altof alias @Expl0ited, ktorý je veľkým fanúšikom superhrdinov Marvel. Niektorí sledujúci o ňom dokonca hovoria, že svojím vzhľadom pripomína Kapitána Ameriku.

„Keď ma Coca-Cola oslovila s tým, že by som mal byť súčasťou kampane Coke & Marvel a dostať tak príležitosť navštíviť Disneyland Paris, bol som nadšený. Kombinácia superhrdinov, super nápojov a skvelého výletu ma nadchla. Verím, že rovnakú radosť budú mať aj všetci filmoví nadšenci, pretože aj oni majú vďaka súťaži Coca-Cola možnosť pozrieť sa do Disneyland Paris,“ dopĺňa Peter Altof.

Domáce kino či Disneyland?

Po celú dobu viac ako dvojmesačnej kampane sa budú môcť ľudia zapojiť aj do súťaže o epické ceny. Stačí len naskenovať QR kód z obalu, do aplikácie Coca-Cola zadať PIN spod viečka a skúsiť vyhrať niektorú zo stoviek odmien. Jednoduchý princíp súťaže umožňuje už spomínaná Coca-Cola aplikácia, ktorá minulý rok zaznamenala enormný úspech.

Cenami v tohtoročnej súťaži Coke and Marvel sú napríklad sedacie vaky či popkornovače v dizajne Coca-Cola, televízory, domáce kiná a projektory Samsung alebo skutočne špičková hlavná cena.

V rámci nej navštívia štyri rodiny Disneyland Paris, a to konkrétne Marvel Avenger Campus, teda miesto, odkiaľ je to do multivesmíru Marvel z planéty Zem najbližšie. Do súťaže sa pritom možno zapojiť nielen prostredníctvom kódov zo špeciálnej limitovanej edície Coca-Cola a Coca-Cola Zero, ale aj vďaka kódom z ďalších nápojov, ktorými sú Fanta, Sprite alebo Fuze Tea.

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:23