Cieľom tendra, ktorý bol vypísaný v novembri minulého roka, bolo pre foodpandu získať silného a kreatívneho partnera, ktorý ju na lokálnej úrovni dokáže komunikačne odlíšiť od konkurencie a zároveň ju etablovať na sociálnej sieti TikTok.
Tender pozostával z vypracovania zadania a následnej prezentácie návrhov. Postupne sa v ňom odprezentovalo niekoľko agentúr.
„Radi by sme poďakovali všetkým zúčastneným agentúram za vynaložené úsilie a predložené nápady. Teší nás, že tender prebehol transparentne a s vopred zadefinovanými hodnotiacimi kritériami.S tímom víťaznej agentúry sme si sadli aj ľudsky, čo je pre nás v spojitosti s ich profesionalitou práve to, čo hľadáme u všetkých partnerov, s ktorými spolupracujeme. Gratulujeme a tešíme sa na spoločné výzvy,“ tvrdíRadoslav Pribula, Senior Campaign manažér Foodpandy.
„S chuťou sme sa pustili do roku 2023 a tešíme sa z vyhratých tendrov. Jedným z nich je naozaj silné meno v oblasti dovozu jedál a potravín foodpanda,“ hovorí Peter Šebo, CDO&Founder PS:Digital.
„Baví nás spolupráca s klientami, s ktorými máme hneď od začiatku spoločnú chémiu a tu to tak je. V týchto dňoch už pracujeme na finalizácii nášho návrhu, ktorý budete môcť vidieť na sociálnych sieťach foodpanda už od februára“, dopĺňaBlažena Ambróz Sedrovičová, Managing Directorka PS:Digital.